piątek, 31 sierpnia 2012

Zużycia sierpnia

A oto co udało mi się zużyć w sierpniu:


1. Peeling Sweet Secret Farmony o zapachu migdałów i słodkich trufli - uwielbiam go i na pewno nie raz jeszcze kupię
2. Micel Bourjois - cudowny i to na pewno nie ostatnie opakowanie
3. Soraya Piękne ciało - recenzja już wkrótce;)
4. The Body Shop żel pod prysznic zielone jabłuszko - uwielbiam go i na pewno kupie nie raz;) jednak może  o innym zapachu
5. Garnier BB krem 03 - Medium - całkiem dobry krem, jednak chyba nie kupię ponownie
6. Colway kolagen naturalny platinum - całkiem dobrze się sprawował, kiedyś w przypływie większej gotówki na pewno go kupię


7. Marion oczyszczające płatki na nos - uwielbiam je i nie raz jeszcze kupię
8. Marion oczyszczające płatki na brodę i czoło - moja skóra nie jest tak zanieczyszczona, żebym widziała efekt po ich użyciu
9. Nivea regenerujący balsam do ciała sos - na przesuszonej od opalania skórze spisał się całkiem dobrze, jednak spodziewałam się czegoś lepszego
10. Bandi kojący krem-żel pod oczy - cudownie działał i kiedyś skuszę się na pełnowartościowe opakowanie
11.Corine de Farme krem nawilżający Świetlista cera - krem idealny, po wykończeniu kremu z Essence na pewno kupię ten
12. Clinique Moisture surge - najlepszy krem do twarzy jaki dotąd używałam, kiedyś z chęcią się skuszę
13.Clarins żel konturujący pod oczy - podrażnia oczy i cała skóra pod oczami piecze, że aż trzeba zmywać żel


14. Mydło do twarzy z 3kroków Clinique - dobrze nawilża skórę, oczyszcza, jednak ze względu na to, że nie lubię w ten sposób oczyszczac twarzy to raczej go nie kupię
15. BeBeauty Mleczko do demakijażu - bubel; podrażnia oczy, słabo zmywa makijaż i przesusza skórę - NIE POLECAM
16. Natei szampon do włosów przetłuszczających się - recenzja TU; na pewno nie kupię ponownie


17. Perfumy Flora by Gucci - mój faworyt na jesień i zimę, na pewno skuszę się na nie
18. The Body Shop Pink Berries pomadka do ust - przyjemny zapach, cudownie nawilża usta, jednak jest bardzo niewydajna; raczej nie kupię ponownie
19. Podkład MIYO 01 Pearl - pozostało mi ok. 1/5 opakowania, które przelałam do pojemniczka; jego recenzja wkrótce
20. Podkład Bourjois Healthy Mix Serum nr 51 - bardzo dobry, lekki podkład; na lato na pewno się skuszę na niego
21. Róż Essence nr 10 Adorable - bardzo przyjemny, jednak za jasny dla mojej karnacji; skuszę się jednak na inny kolor;)

Oraz moja najnowsza zdobycz - podkład Bell skin matte control nr 02 Natural, znalazłam go w Biedronce za całe 5,49;)
Po pierwszych testach zapowiada się bardzo ciekawie;)


A jak tam Wasze denka w sierpniu?

10 komentarzy:

  1. wow, całkiem sporo tego zużyłaś, lubię posty podsumowujące zużycie kosmetyków :) Gdzie kupiłaś płatki na nos? Ostatnio szukałam i nigdzie nie mogłam znaleźć. A i mam nadzieję, że niebawem napiszesz coś więcej o tym podkładzie, jestem bardzo ciekawa jego efektu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. płatki na nos kupiłam w osiedlowym sklepie;)a podkład jak na razie testowałam na świecącej się strefie T i zmatowił od razu, a do tego kolor brany w ciemno okazał się trafiony (kolor lekko opalonej skóry).

      Usuń
  2. Ja również uważam że to mleczko z biedronki to bubel choć mi na szczęście nie podrażnił oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Duuużo udało Ci się zużyć :)
    Podkład Healthy Mix bardzo mnie ciekawi :) Widzę, że i u Ciebie cieszy sie dobra opinią :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warty zakupu, jednak jego konsystencja jest tak lekka, że pasuje mi tylko na lato;)

      Usuń
  4. lubię Bourjois świetny płyn, za to mleczko BeBeauty jest dla mnie za słabe

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham perfumy Gucci Flora!
    pokaźnie zużycia, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham mleczko do demakijażu BeBeauty i szampon Natei ;*
    Zapraszamy do siebie
    Zaobserwowałyśmy, liczymy na rewanż. kom za kom :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Soraya piękne ciało to jak dla mnie hit tego lata ! To kosmetyki w pięknych różowych opakowaniach i ślicznie pachnące- ale nie tylko ! Naprawdę super produkty - ten balsam bardzo dobrze nawilża skore i ja doskonale wygładza ! Balsam ma fajna konsystencje - dobrze sie rozprowadza, szybko wchlania nie pozostawia skory tłustej a niesamowicie nawilżona ! polecam naprawdę swietny produkt :) Ja zamierzam używać nie tylko w wakacje !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz ;) Odpisuję zawsze w opcji Odpowiedz.
Obraźliwe komentarze będą od razu usuwane.