piątek, 24 sierpnia 2012

Catrice Cruise Couture

Dzisiaj pokażę Wam najlepsze cienie Catrice jakie kiedykolwiek używałam a są nimi cienie z paletki najnowszej limitki Cruise Couture.

Cienie zamknięte są w bardzo praktycznym opakowaniu zamykanym na magnes.


Tak cienie prezentują się w opakowaniu:


Swatche:


Plusy:
- bardzo dobrze napigmentowane cienie
- nie osypują się podczas nakładania
- opakowanie zawiera aplikator do nakładania cieni i pędzelek
- dobrze łączą się ze sobą
- utrzymują się wiele godzin bez rolowania
- opakowanie mimo, że zamyka się na magnes nie otworzy się w kosmetyczce
- cena (12,99, mimo, że na standzie cena była 19,90)
Minusy:
- brak lusterka
- limitka dostępna tylko w Naturze

Ocena: 5/5

Lubicie cienie Catrice? Poleciłybyście jakieś kolory ze stałej kolekcji?

Chciałybyście poczytać posty niekosmetyczne np. o gotowaniu lub fotografii?

13 komentarzy:

  1. Śliczne opakowanie i kolory też całkiem ładne :)
    A dlaczego cena na standzie zawyżona ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. albo znowu mają błąd w kasie w Naturze, albo były przecenione bez oznaczenia tego;)

      Usuń
  2. aż zajrzę z ciekawości do natury w tygodniu żeby zobaczyć jak z tą ceną u mnie, za 12,99 bym się skusiła ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. granat bardzo fajnie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja nie tak dawno skompletowałam sobie paletkę cieni z Inglota. Póki co mi to wystarcza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tak jak ja, ale oprócz tego jestem totalną sroczką co źle się kończy dla portfela;)

      Usuń
  5. Uwielbiam kosmetyki Cartice

    OdpowiedzUsuń
  6. Przypadły mi do gustu te kolorki :) Ja niestety jeszcze nie mam nic od Catrice ;(

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam nic jeszcze z Catrice ,ale może te cienie będą pierwsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. opakowanie jest bardzo przyjemne dla oka :) kolory też śliczne. miałam z catrice eyeliner w pisaku i nie byłam zadowolona :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nie miałam żadnych cieni Catrice

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz ;) Odpisuję zawsze w opcji Odpowiedz.
Obraźliwe komentarze będą od razu usuwane.