środa, 1 sierpnia 2012

Kolejna porcja nowości

Powinnam już chyba przejść na odwyk, ale jakoś tak strasznie ciężko, gdy wkoło tyle nowości;)

Najpierw pokażę Wam moje drogeryjne zdobycze;)


W Kosmeterii znalazłam szafę z lakierami CHI za zawrotną cenę 6,99 za sztukę i nie mogłam się oprzeć tym 2 kolorkom (od lewej - Hypnotized i Drama Queen Tangerine). Jeszcze przez tydzień będę miała dostęp do ich szafy, więc gdybyście były zainteresowane to mogę jakiś kolor dla Was kupić;) Były jeszcze odżywki za 9,99;)
W Douglasie skusiłam się na słynnego lip buttera Revlonu w kolorze 095 Creme Brulee.
W Rossmannie skusiłam się na Maybelline BB krem w kolorze Light.

Upolowane dosłownie przed 15 minutami w Biedronce:


- słynną kulę do kąpieli o zapachu owoców leśnych
- aż dziwne, że to napiszę, ale nie miałam żadnego bezbarwnego błyszczyka, więc skusiłam się na Air Flow nr 03
- jako, że pomadek nigdy za wiele - Frutti lip balm z filtrem UVB o zapachu pitahayi
- lakier Air Flow o cudownym miętowym kolorku nr 05
- puder bronzująco - rozświetlający nr 02
- słynny róż 2skin o nr 02

Skusiłyście się na coś z promocji Biedronki?

11 komentarzy:

  1. ile zapłaciłaś za lip buttera ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety, ale coś koło 39zł:(a szkoda bo jest cudowny i kuszą inne kolorki

      Usuń
  2. Fajne zakupy :) Zwłaszcza przy lip butter zatrzymałam się na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać, że zakupy udane ;) Czekam z niecierpliwością na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak pachnie pithaya (bardzo chemicznie?), bo się nad nią zastanawiałam?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wyczułam jakiegoś mega chemicznego zapachu, jednak pachnie dosyć intensywnie i lekko mdło

      Usuń
  5. jeeej wszyscy mają cos z biedronki a ja dopiero jutro moge isc!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w Biedronce skusiłam się jedynie na płyn Bielendy z bawełną i róż Bell 02. Ale napewno jeszcze wrócę po tusz, błyszczyk bezbarwny i te kule do kąpieli. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na recenzję kremu BB Eveline

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne zakupy, BB Dream jest troszkę za słaby

    OdpowiedzUsuń
  9. Same dobrocie w Biedronce,jutro się wybieram,więc na pewno na coś zapoluję! ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz ;) Odpisuję zawsze w opcji Odpowiedz.
Obraźliwe komentarze będą od razu usuwane.