niedziela, 26 sierpnia 2012

Nudziakowe mani

Od jakiegoś czasu uwielbiam wszelkie lakiery w kolorach nude i pastelach.
Tym razem połączyłam dwa kolory pochodzące z serii Nude Glam od Essence.

Od lewej: 02 iced strawberry cream i 05 toffee to go.


Tak prezentują się na dłoni.
Wybaczcie te skórki, ale ciągle szukam idealnego preparatu do ich usuwania oraz tę nierówności na serdecznym palcu, ale jest to ciągle pozostałość po bazie peel off z limitki Essence;/


Plusy:
- lakiery szybko wysychają
- mają małą pojemność, dzięki czemu szybciej się je zużyje niż zgęstnieją
- duży wybór kolorów
- nie bąbelkują
- wystarczą tylko 2 warstwy do pełnego pokrycia
- wytrzymują do 5-6 dni na paznokciach
- cena (5,99 a teraz w promocji płaciłam za różowy 3,50)
- dostępność
Minusy:
- brak

Ocena: 5/5

Lubicie takie kolory na paznokciach?

12 komentarzy:

  1. Świetne kolorki! Ładnie się prezentują ^^
    Bardziej lubie takie pazurki u innych niż u siebie, ja preferuję ciemniejsze lakiery ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciemne czekają na jesień i zimę, jakoś teraz mi się nie podobają na moich paznokciach;)

      Usuń
  2. uwielbiam nudziaki :) i właśnie poluje na te z Essence :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne kolory - pięknie wyglądaja na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio też kupiłam lakier o takim odcieniu ale z Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobają mi się te kolory ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz ;) Odpisuję zawsze w opcji Odpowiedz.
Obraźliwe komentarze będą od razu usuwane.