poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Tag: Moje sekrety

Dziś odpowiem na Tag, jednak to nie będą te najbardziej skryte sekrety;)



ZASADY TAGU:

1. Każda oznaczona osoba musi opowiedzieć 5 faktów o sobie
i zamieścić je na na swoim blogu.
       2. Następnie wybierasz przynajmniej 10 nowych osób do tagu.
3. Wymień w swoim poście osoby, które otagowałeś i napisz kto otagował Ciebie.
4Nie oznaczaj ponownie osób, które są już oznakowane.
5. Dodaj baner zabawy (wyżej).
6. Zapraszam do tagu wszystkie osoby nawet jeśli nie zostały otagowane.


Moje sekrety

1.  Wiedzą o tym jak na razie 4 osoby, ale zmieniłam kierunek studiów z nudnej ekonomii na kosmetologię, także od października idę na wymarzone studia;)

2.  Uwielbiam robić zdjęcia. Moimi modelami są przeważnie kwiaty lub zwierzęta;) Może kiedyś pokażę Wam jakieś moje zdjęcia? Chciałybyście?

3. Jestem uzależniona ( niestety ) od chipsów i fast foodów:(

4. Uwielbiam piercing ( mam 6 kolczyków w uszach i jeden w pępku) i tatuaże ( jak na razie mam jeden za uchem). Planuję za jakiś czas zrobić sobie kolejny tatuaż (w planach mam 3;) ).

5. Uwielbiam każde danie z sosem sojowym, oprócz sushi jestem uzależniona od kurczaka w sosie sojowym, mogłabym go jeść codziennie;) 

Otagowała mnie wonderwoman87 za co dziękuję kochana;)

A Taguję:


Oraz wszystkie chętne, które jeszcze tego Tagu nie robiły.

6 komentarzy:

  1. Co do kolczyków, to prawie w ogóle z nich zrezygnowałam. Miałam w brwi, ale wyjęłam - musiałam po prostu, bo trzy lata miałam z nim problem. Źle przebita brew była i tyle... a szkoda, bo to było praktycznie moje dziecko. ;) Zdjęcia także lubię robić...a co do studiów, to także chciałam zmienić kierunek. Ale w końcu zostaję - chyba. Ewentualnie teraz na drugim roku zrezygnuje i będę miała rok przerwy. Zdarza się. ...
    Pozdrawiam,
    Klaudyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też miałam problemy z gojeniem się wszystkich kolczyków, więc zrezygnowałam ze zrobienia kolejnych;/co do studiów to cały drugi semestr myślałam o zmianie i tak już zostało;)

      Usuń
  2. Pokaż koniecznie zdjęcia ;)
    Chciałabym zobaczyć Twój tatuaż :)

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niedługo na pewno jakieś wstawię;)
      a zdjęcie tatuażu jest w którymś z postów ze stycznia 2012 roku;)

      Usuń
  3. fast foody i chipsy i ja uwielbiam :PP dziękuję za otagowanie, muszę pomyśleć jak odpowiedzieć :P

    OdpowiedzUsuń
  4. rzuć fastfoody! ;) i poka fotki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz ;) Odpisuję zawsze w opcji Odpowiedz.
Obraźliwe komentarze będą od razu usuwane.