czwartek, 30 sierpnia 2012

Mini zakupy

Ostatnio staram się kupować znacznie mniej kosmetyków, a recenzować Wam wszystkie, które już mam;)
Jednak skusiłam się na kilka rzeczy, które od dawna kusiły.
Odwiedziłam tylko DN i Inglota.


W Naturze skusiłam się na słynne perłowe pigmenty Kobo w kolorze (od lewej) : 505 Sea Shell i 504 Mint Cream. Jest na nie teraz promocja ( perłowe kosztują 5,99, pozostałe 6,99)


W Inglocie od dawna kusiło mnie skompletowanie paletki do typowego dziennego, nudziakowego makijażu (od lewej): 351 Matte, 410 Pearl i 52 AMC. Dodatkowo do paletki dostałam zestaw 5 aplikatorów do cieni.


Swatche:
- górny rząd : Sea Shell, Mint Cream
- dolny : 351 Matte, 410 Pearl i 52 AMC


I jak Wam się podobają? Lubicie pigmenty, czy może jednak tradycyjne cienie?

5 komentarzy:

  1. Mam pigment mint cream i jestem z niego zadowolona. Fajnie wygląda kreska robiona właśnie tym pigmentem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten brązowy cień mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe te pigmenty i oczywiście ciekawa promocja na nie :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz ;) Odpisuję zawsze w opcji Odpowiedz.
Obraźliwe komentarze będą od razu usuwane.