czwartek, 30 sierpnia 2012

Lioele

Ostatnio znalazłam jedną z odlewek kremu BB, jaką wygrałam w rozdaniu. A była to próbka Lioele Beyond Solution.


Zdjęcie pochodzi z myasia.pl


Tak BB prezentuje się na skórze:


Plusy:
- bardzo dobrze kryje wszelkie zaczerwienienia
- utrzymuje się cały dzień na skórze
- przyjemnie pachnie
Minusy:
- ciężko się go rozprowadza
- roluje się we wszystkich zagłębieniach skóry
- wyczuwalny cały dzień na twarzy (pozostawia tłusty filtr na skórze)
- uwydatnia suche skórki
- dostępność
- skóra błyszczy się po godzinie od nałożenia
- cena

Ocena : 2/5

Spodziewałam się czegoś lepszego po tak znanym i zachwalanym kremie BB.

A jakie są Wasze ulubione? Poleciłybyście jakiś inny, lekki krem BB?

6 komentarzy:

  1. Jeżeli masz próbkę od osoby z Gliwic, to przestrzegam przed tą szują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a co z tymi próbkami nie tak? Ja swoją dostałam dodatkowo do wygranej;)a skąd pochodziła to nie wiem;)

      Usuń
  2. Ja używam BB z bielendy i jestem z niego zadowolona ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz ;) Odpisuję zawsze w opcji Odpowiedz.
Obraźliwe komentarze będą od razu usuwane.