piątek, 24 sierpnia 2012

Bell

Jedną z rzeczy, którą kupiłam z Bell w Biedronce był rozświetlacz i bronzer w jednym.
Kupiłam go ze względu na to, że uwielbiam wszystkie możliwe bronzery i rozświetlacze ostatnio.
Mój zestaw ma numer 02, jednak z tego co widziałam na stronie producenta jest on dostępny w sklepie internetowym, prawdopodobnie o numerze 05.


Tak puder prezentuje się w opakowaniu:


Swatche:


Plusy:
- rozświetlacz daje naturalny efekt rozświetlonej, zdrowej cery a przy okazji dosyć dobrze maskuje niedoskonałości
- bronzer daje efekt lekko opalonej skóry
- bronzer idealny dla osób początkujących zabawę z bronzerem
- cena (11,90 za produkt 2w1)
- ciągle dostępny w biedronkach
- opakowanie mimo wyglądu jest bardzo porządnie wykonane; odkręcane, więc nie otworzy się w kosmetyczce
- puder nie pyli
- przyjemnie pachnie
Minusy:
- matuje tylko na 1-2 godz.

Ocena: 4/5

Używałyście go może? Lubicie takie połączenia?

6 komentarzy:

  1. tego nie miałam
    ale ostatnio z Bell na same buble trafiałam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a na jakie?
      ja jak na razie tylko na lakier bell bublowaty trafiłam;/

      Usuń
  2. Też go kupiłam, ale u mnie kiepsko się sprawuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tego nie mam, ale mam inny bronzer Bell i jestem zadowolona :)
    ZAdowalająca jakość w niskiej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam bronzer z Bell i go lubię!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja skusiłam się z tej promocji tylko na róż z Bell i jestem zadowolona! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz ;) Odpisuję zawsze w opcji Odpowiedz.
Obraźliwe komentarze będą od razu usuwane.