piątek, 17 sierpnia 2012

Szampon Natei

Jakiś czas temu skusiłam się na szampon ogórkowy Natei z Biedronki.
Ma ciekawą żelową konsystencję, cudowny zapach i co najważniejsze dostępny w każdej Biedronce.


Początkowo szampon sprawował się idealnie, jedna z czasem włosy zaczęły po nim wypadać garściami;/

Skład:


Plusy:
- przyjemny zapach
- żelowa konsystencja bardzo dobrze się pieni
- włosy są puszyste, sprężyste
- włosy zyskują naturalny połysk i blask
- nie wywołuje łupieżu
- przedłuża świeżość przetłuszczających się włosów (nawet do 3 dni)
- dostępny w każdej Biedronce
- cena (4zł za 500 ml szamponu)
Minusy:
- spowodował wypadanie włosów garściami

Ocena: 4,5/5 Nie u każdego mogą wypadać włosy, więc szampon jest na prawdę godny polecenia, szczególnie za tą cenę;)

A jaki jest Wasz ulubiony szampon? Poleciłybyście jakiś ciekawy?

13 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. połączenie słodkiego kwiatu i ogórka, ale bardzo przyjemny;)

      Usuń
  2. Nie lubię ich szamponów.. Kiedyś miałam i włosy miałam szorstkie po nim jak nie wiem co :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Słaby ten szampon. Używałam go i nie polecam. Polecam za to ostatnie odkrycie szampon Nivea do włosów przetłuszczających się fresh energy. Kupiłam go za pół ceny w Rossmannie jak swego czasu była gazetka z każdym produktem z nowści przecenionym w inny dzień.

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam go i nie polubiliśmy się..

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam go dawno, szampon jak szampon taki średniak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak dla mnie był przez 3 tyg ideałem i czytałam o nim wiele dobrego;)ale nie każdemu się sprawdził jak widać

      Usuń
  6. o ciekawe czemu włosy po nim tak wypadają :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje włosy się zawsze buntują jak znajdę jakiś dobry szampon:(

      Usuń
  7. Ciekawa jestem tego szamponu :) Jak za takie pieniądze to można kupic i wypróbowac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w razie gdyby nie służył włosom to idealnie sprawdza się do mycia pędzli;)

      Usuń
  8. Mnie tez zaczęły po nich ( na przemian stosowałam zielony i różowy)strasznie wypadać włosy. Coś w tym niestety musi być:( Jak długo myłaś nim włosy zanim zaczął się problem? Nadal Ci wypadają?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawie 2 miesiące, ale od tego czasu trochę się poprawiło;)

      Usuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz ;) Odpisuję zawsze w opcji Odpowiedz.
Obraźliwe komentarze będą od razu usuwane.