wtorek, 28 sierpnia 2012

Safira

Dzisiaj zrecenzuję Wam szminkę, którą dostałam w ramach współpracy z firmą Safira. Do testów dostałam kolor 02 GINGER BRONZE.

Tak szminka prezentuje się z zewnątrz.


Tak prezentuje się kolor w opakowaniu:


Swatch:


Plusy:
- przyjemny zapach
- dobrze nawilża usta, nie przesusza ich
- nie uwidacznia suchych skórek
- duży wybór kolorów
Minusy:
- słabe opakowanie
- trafił mi się kolor, którego nie potrafię używać;/

Ocena: 4/5 Jak zużyję moje zapasy szminek, błyszczyków i pomadek na pewno skuszę się na inny kolorek z tej serii. Tymczasem ten ląduje w wymiance;)

Gdybyście chciałby kupić ten kolorek możecie go znaleźć TU, przy zakupie wpiszcie bellakosmetyki@gmail.com.

Lubicie kosmetyki Safiry?  W zakładce wymianka pojawiło się kilka nowych rzeczy, więc może znajdziecie coś dla siebie;)

5 komentarzy:

  1. Faktycznie kolor mi też by nie pasował, więc rozumiem Twoje rozczarowanie....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znalazłam inny, chyba nawet idealny kolor 06 BRIGHT GLOSS;)bo taki kolor to już trzeba uwielbiać;/

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. ten kolor jest niestety tylko dla tych co uwielbiają ciemne kolory;)

      Usuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz ;) Odpisuję zawsze w opcji Odpowiedz.
Obraźliwe komentarze będą od razu usuwane.