środa, 29 sierpnia 2012

Hit czy kit?

Bardzo długo zbierałam się do napisania recenzji o odżywce do rzęs L'Biotici. Jednak będzie to jedna z najkrótszych recenzji na moim blogu.

Odżywka zamknięta jest w wygodnym do używania opakowaniu.


Plusy:
- dobrze się ją nakłada na linie rzęs
- daje widoczny efekt zagęszczonych rzęs
- cena (12,99)
Minusy:
- po odstawieniu odżywki widoczny był efekt jojo - rzęsy przerzedziły się jeszcze bardziej niż przed użyciem jej
- dostępność (apteki)

Ocena:3/5

Zrezygnowałam z jej używania, jednak wiem, że dużo osób uwielbia tę odżywkę, więc wystawiam ją na wymiankę;) Jeśli byście chciały ją przetestować - piszcie;)

7 komentarzy:

  1. a nie wiesz może czy po tym efekcie jojo wrócą później znów do swojego wyglądu przed użyciem czy to już nieodwracalne ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już zaczęły odrastać, jednak wolniej niż się spodziewałam, ale większość blogerek go zachwala;)

      Usuń
    2. no i teraz nie wiem co zrobić .. ;)

      Usuń
    3. to chyba jedna z tych rzeczy, które powinno się wypróbować;)

      Usuń
  2. Ja jestem ciekawa tej L'biotici, ale swoje rzęsy naturalne mam dość ładne i boję się, ze zniszczę je nieodwracalnie....

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz ;) Odpisuję zawsze w opcji Odpowiedz.
Obraźliwe komentarze będą od razu usuwane.