czwartek, 17 maja 2012

Zakupowo

Robiąc zdjęcia do tego posta stwierdziłam, że to już chyba lekki zakupoholizm. Pocieszam się tylko tym, że nie kupiłam tego wszystkiego jednego dnia;)

1. Będąc w Galerii Bałtyckiej natchnęłam się na stoisko Flormalu i nie mogłam się oprzeć temu słynnemu różo-bronzerowi. Kosztuje tylko 16,90 za 14g produktu.


2. Następne zakupy zrobiłam w Rossmannie - tam kupiłam podkład Rimmel Stay Matte nr 100, wydaje się być idealny na lato. W ramach promocji dostałam gratis do podkładu szminkę nr 250. Dodatkowo skusiłam się na dezodorant w chusteczkach - warto mieć takie chusteczki w kosmetyczne w torebce.


3. W Pepco udało mi się wyszukać cień IsaDory , błyszczyk w ciekawym kolorze Rimmela nr 215 oraz coś co od dawna szukałam - naszyjnik sówkę.


4. Przy zakupie bluzki w H&M skusiłam się na żel pod prysznic o zapachu białego imbiru. Pachnie cudownie.


5. Zakupy z allegro, które przed chwilą odebrałam. Zamówiłam róż Sleek w kolorze Suede oraz ELF w kolorze pink lemonade.


A jak tam Wasze zakupy? Co ostatnio kupiłyście?

6 komentarzy:

  1. Szkoda że nie pokazałaś koloru tej szminki w gratisie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szminka pojawi się w zakładce wymiana, ponieważ jest dla mnie za ciemna

      Usuń
  2. jak ja to dobrze znam idę po jedną rzecz a wracam z 3:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zakupy :)
    Ciekawi mnie zapach żelu pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe zakupy
    Ja dawno nic nie kupiłam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz ;) Odpisuję zawsze w opcji Odpowiedz.
Obraźliwe komentarze będą od razu usuwane.