sobota, 12 maja 2012

Mój mały zakupoholizm;)

Ciągle staram się ograniczać zakupy, jednak średnio mi to wychodzi. Te zakupy usprawiedliwiam zużyciem kilku rzeczy (w tym pudru matującego i różu), więc może to chociaż trochę usprawiedliwi moje dzisiejsze zakupy. O zużyciach napiszę więcej w poście denkowym pod koniec miesiąca ;)
Zdjęcia wstawiam na razie znalezione na stronach producentów, ponieważ cześć była zamawiana na allegro.

1. Transparentny puder sypki Shiseido z przeuroczym puszkiem - kupiony w dougasie z dużym rabatem, ponieważ jego normalna cena zabija.


2. Róż Sleek Suede z limitowanej edycji Nude - zamówiony dzisiaj na allegro, akurat do tego różu przekonała mnie Atqa

3. Różo-rozświetlacz ELF w kolorze pink lemoniade - również zamówiony na allegro dzisiaj, typowy eksperyment - moja pierwsza rzecz z tej firmy, kosztował tylko 9zł, więc jeśli się okaże bublem to nie będę płakać a zamówiony jako dodatek do Sleeka


A już na dniach pojawi się recenzja Inglota i paletki Diora;)

Używałyście może któraś z tych rzeczy?

6 komentarzy:

  1. Nie używałam tych rzeczy,puder ma uroczy puszek ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i o dziwo dobrze się nim nakłada puder a to rzadkość;)

      Usuń
  2. śliczny ten rozświetlacz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ ten róż mnie kuusi! ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. czekam na recenzję pudru, bardzo przyjemne zakupki:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ogromnie ciekawa tego różu ze Sleeka bo widziałam go gdzieś na allegro przy zamawianiu paletek ale jednak się nie skusiłam. Czekam na recenzję !

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz ;) Odpisuję zawsze w opcji Odpowiedz.
Obraźliwe komentarze będą od razu usuwane.