czwartek, 17 maja 2012

Współpraca ze sklepem z odzieżą Japan Style

Udało mi się nawiązac współpracę ze sklepem JapanStyle24.pl . Na ich stronie szczególną uwagę przykuły sukienki (które możecie obejrzec tu-sukienki). Moja znajoma zamawiała już kilka rzeczy z tej strony i jest na prawdę zadowolona z zakupów, ciuchy są bardzo dobre jakościowo a i kroje mają ciekawe i oryginalne.
Od jakiegoś czasu fascynuję się wszystkim co związane z Japonią. A w szczególności ich bardzo ciekawą modą i kosmetykami.
Myślę, że za jakiś czas skuszę się na jedna z ich sukienek. A tymczasem pomóżcie mi wybrać, która z nich jest najładniejszą, bo zdecydować się ciągłe nie mogę:(

1.

2.

3.

Pod tym adresem : Sklep internetowy z odzieżą możecie znaleźć więcej ciekawych ciuchów oraz to co lubimy najbardziej - TOREBKI;)

Także pomóżcie mi wybrać najładniejszą sukienkę;)

2 komentarze:

  1. Ta druga sukienka najbardziej mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana zaprosiłam cię do zabawy zorganizowej przez Golden Rose, w której można wygrać eyeliner :) http://immenseness.blogspot.com/2012/05/podaj-dalej-od-golden-rose.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz ;) Odpisuję zawsze w opcji Odpowiedz.
Obraźliwe komentarze będą od razu usuwane.