wtorek, 15 maja 2012

Safira tonik nawilżający do twarzy

Tonik ten dostałam w ramach współpracy z firmą Safira. Zawiera wyciągi z aloesu, rumianku oraz z prowitaminy B5 i allantoinę.


Dla zainteresowanych wstawiam skład:
Aqua, Glycerin, Chamomilla Recutita Extract, Aloes Barbadiensis Extract, Acetylated Lanolin, Parfum, Hydrogenated Castol, Oil, Dexpanthenol, Allantoin, Ethyl Paraben, Methyl Paraben , Butyl Paraben, Propyl Paraben

Plusy:
- dobrze odświeża skórę twarzy
- nie testowany na zwierzętach
- wydajny
- nie wysuszał twarzy
Minusy:
- dostępność (internet)
- duszący zapach
- nie zauważyłam jakiegoś widocznego efektu nawilżenia

Ocena: 3/5

Używałyście może tego toniku? Jesteście z niego zadowolone?

2 komentarze:

  1. Nie znam kosmetyków tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. toniku nie używałam, ale mam inne kosmetyki z tej firmy i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz ;) Odpisuję zawsze w opcji Odpowiedz.
Obraźliwe komentarze będą od razu usuwane.