poniedziałek, 27 lutego 2012

Zakupowe szaleństwo

Jako, że już drugi tydzień choruje i nie mogę wyrwać nawet na chwile na żadne zakupy, to przejrzałam już chyba wszystkie sklepy internetowe i allegro i tak oto w moje ręce wpadło kilka cudnych rzeczy.


Na zdjęciu zapomniałam Wam pokazać jeszcze 2 błyszczyki Oriflame z "Glamour", o których w trakcie pisania posta sobie przypomniałam. Posiadam go w takim kolorze jak zdjęcie poniżej oraz w przepięknym kolorze ciemnej czerwieni.


Udało mi się również wygrać aukcje paletki Estee Lauder i Michaela Korsa za 1/3 ceny z Douglasa. Aż warto polować na niektóre rzeczy z "wyższej półki" na Allegro, chociaż trzeba uważać na buble. Już jutro powinien ją przynieść listonosz:)


A teraz pokaże Wam bliżej to co dzisiaj przyniósł mi listonosz:)
-Pomadka MAC z dawnej limitki, jednak urzekło mnie to śliczne białe opakowanie, w kolorze Aristo-Chic. Jest to moja pierwsza rzecz z tej firmy, ponieważ Trójmiasto nie posiada żadnego ich sklepu i pozostaje mi tylko Allegro.


-Paletka cieni z limitki Essence - Legends of the sky (niedostępna w Polsce:( a szkoda ), w kolorze 01 from zero to hero. Upolowałam ją również na Allegro.


-Paletka Sleek i-Divine Mediterranean Monaco, jest to moja pierwsza paletka z tej serii i aż nie mogę się doczekać pierwszych testów. Ją również kupiłam na Allegro, ponieważ tam była najlepsza cena;)
Jednak moja paletka jest inna niż wszystkie - mam obok siebie 2 niebieskie kolory (Summer Breeze) zamiast jednego beżu(Sand Walker), jednak mam już tyle beżu w mojej kolekcji wiec jakoś nie ubolewam nad tym.


A teraz powiedzcie mi - recenzję którego produktu chciałybyście przeczytać jako pierwszą?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za każdy komentarz ;) Odpisuję zawsze w opcji Odpowiedz.
Obraźliwe komentarze będą od razu usuwane.