środa, 29 lutego 2012

Tag: Moje 7 grzechów głównych


Moje 7 grzechów głównych :)

Zasady:
1.Odpowiedz na 7 pytań.
2.Utwórz osobny post oraz zamieść informację kto Cię otagował.
3.Przekaż zabawę innym blogerkom.


1. Chciwość. Najdroższy kosmetyk jaki kupiłaś, najtańszy jaki posiadasz?
- Najdroższym kosmetykiem były meteorytki Guerlaina

2. Gniew. Których kosmetyków nienawidzisz, a które uwielbiasz? Jaki kosmetyk był najtrudniejszy do zdobycia?
- Eyeliner w pisaku Chanel, wydałam na niego 140 zł i to były najbardziej zmarnowane pieniądze jak tylko się dało;/ A uwielbiam szminkę MAC, wprawdzie mam ją od kilku dni, ale już podbiła moje serce i znalazłam ją tylko na Allegro:(

3. Obżarstwo. Jakie produkty są Twoim zdaniem najpyszniejsze?
- Cienie w cukierkowych kolorach i wszystkie mazidła do ust.

4. Lenistwo. Których kosmetyków nie używasz z lenistwa?
- Korektora i bazy pod cienie, zawsze o tym zapomne:(

5. Duma. Który kosmetyk daje Ci najwięcej pewności siebie?
- Dobry, mocno kryjący podklad.

6. Pożądanie. Jakie atrybuty uważasz za najatrakcyjniejsze u płci przeciwnej? (ale pytanie! ni przypiął ni przyłatał :D ale dobra odpowiem)
- Musi być zadbany pod każdym względem. A reszta niech zostanie w tajemnicy;)

7. Zazdrość. Jakie kosmetyki lubisz dostawać w prezencie?
- Paletki z cieniami i drogie lakiery;)


Zapraszam Wszystkie chętne do wyznania swoich grzeszków;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za każdy komentarz ;) Odpisuję zawsze w opcji Odpowiedz.
Obraźliwe komentarze będą od razu usuwane.