środa, 1 lutego 2012

Małe zakupy na allegro

Właśnie przyszła do mnie paczuszka z zamówieniem na allegro. A w środku czekało na mnie:

 Zamówiłam puder z edycji Circus Circus i 2 cienie, ponieważ do mnie ta limitka nie doszła a miałam na nią wielka ochotę, jednak zawsze można liczy na allegro:)


Niestety Nasza Kochana Poczta Polska musiała bardzo intensywnie przewozić tą paczkę, że puder dostałam w takim stanie jak na zdjęciu :( Na szczęście mimo pęknięcia pudełko się zamyka i puder się nie wysypuje, ale szkoda mi tego wzorku na pudrze w kształcie namiotu cyrkowego.

 Na szczęście cieniom nic się za bardzo nie stało i pudełka są całe. Za parę dni postaram się je przetestować i napiszę o tych cieniach trochę więcej.

Jeśli chcecie jakieś recenzje konkretnej rzeczy to zapraszam do zakładki "Skarby w kuferku" i o maila lub komentarz pod listą z nazwą rzeczy o której chciałybyście przeczytać. :)

5 komentarzy:

  1. biedny puder, tak go załatwili.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. puder rzeczywiście ma ciekawe tłoczenie, szkoda że się pokruszył. Cienie wyglądają bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne zakupy
    oj może da się jakoś odratować jak cienie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz ;) Odpisuję zawsze w opcji Odpowiedz.
Obraźliwe komentarze będą od razu usuwane.