wtorek, 7 lutego 2012

Colway Serum wyszczuplające

W końcu mam czas, aby napisać Wam recenzję serum wyszczuplającego, które dostałam do testów.
Ma bardzo poręczne opakowanie, dzięki któremu można całkowicie zużyć ten krem. Używałam go 2 razy dziennie na obszary ciała dotknięte niedoskonałościami i cellulitem.

Konsystencję ma taką jakby budyniową, zawierająca małe kuleczki ( na zdjęciu załapała się tylko jedna), pachnie masłem kakaowym.

Po jego stosowaniu skóra jest widocznie ujędrniona i nawilżona. Redukuje również obwód w miejscu stosowania. W czasie stosowania zmierzyłam, że ok 2-3cm mi zniknęło z obszarów smarowania. Mimo swojej dość dużej ceny na pewno po skończeniu tego serum kupię kolejne pudełko(można je kupić tu) , ponieważ żaden inny krem wyszczuplający nie dał mi takich efektów jak to serum.

1 komentarz:

  1. Opakowanie bardzo mi się podoba;D. Fajnie się prezentuje chociaż ta cena jest trochę odstraszająca:/.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz ;) Odpisuję zawsze w opcji Odpowiedz.
Obraźliwe komentarze będą od razu usuwane.