środa, 15 lutego 2012

Mój pierwszy BB

Od poniedziałku w Rossmanie dostępne są kremy BB Garniera. Od dawna planowałam spróbować jednego z tych kremów, jednak wszystkie były dostępne tylko przez internet, aż do poniedziałku. Nie mogłam się oprzeć i w moim koszyku wylądował krem w kolorze 03 do cery śniadej, jednak okazał się troszkę za ciemny.


A tak wygląda krem na ręku, po lewej stronie jest rozsmarowany, jednak chyba zdjęcie tego nie złapało:(


Już po pierwszym użyciu stwierdziłam, ze ślicznie pachnie, ładnie nawilża i co najważniejsze nie odznaczają się suche skórki o które nie trudno w taką pogodę. Szukam tez do spróbowania jakieś inne kremy BB. Znacie jakieś godne do polecenia?

Pokażę Wam również mój prezent na Walentynki.


- Tusz MIYO 3in1, ma śmieszną szczoteczkę, jednak dzięki niej nie sklejają się rzęsy.


- róż MIYO nr 03 Rose


A jak Wam minęły Walentynki?

6 komentarzy:

  1. ja własnie dziś go otrzymałam do testowania :)
    zobaczymy jaki będzie:D

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurcze! BB w Rossmannie, muszę zobaczyć na własne oczy!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawi mnie bardzo ten "BB" ;-)

    a tusz miyo 3w1 jest rewelacyjny! :-)

    pozdr snow

    OdpowiedzUsuń
  4. hmmm a to nie jest zwykły podkład z nazwą BB na opakowaniu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam porównania z innymi, ale wydaję mi się, że nie

      Usuń
  5. jaka cena BB ? sa jeszcze ? jakie są odcienie ? nadal polecasz ? prosze odpisz u mnie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz ;) Odpisuję zawsze w opcji Odpowiedz.
Obraźliwe komentarze będą od razu usuwane.