środa, 12 września 2012

TAG: Ile "warta" jest Twoja twarz?

Ostatnio na wielu blogach pojawił się ten Tag i spodobał mi się tak bardzo, że postanowiłam go zrobić;)


Zasady Tagu są bardzo proste- należy pokazać produkty kolorowe i pielęgnacyjne, które używamy i zsumować ich ceny.
Tak prezentują się produkty kolorowe do twarzy, które ostatnio używam najczęściej :



  • Bell Skin Matte Control w kolorze 02 natural - cena 5,50 zł
  • Guerlain Meteoryty Perles'd'azur - cena 219 zł
  • Shiseido transparentny puder sypki - cena 169 zł
  • Sleek róż w kolorze Suede - cena 23 zł
  • Inglot trójka ( możecie zobaczyć ją TU ) - cena 36 zł
  • Bourjois tusz Full Volume - cena 29 zł
  • Essence czarny eyeliner - cena 7zł
  • Yves Rocher balsam do ust - cena 10zł
SUMA = 498,50 zł
Wyszło sporo, jednak większość rzeczy (w tym meteoryty i transparentny puder) starczą mi na pewno na wiele miesięcy;)



  • Nivea tonik odświeżający - cena 9,90 zł
  • Essence My Skin roll-on pod oczy - cena 11,90 zł
  • Rilastil Deliskin - cena sklepowa 59zł ( swój dostałam do testów)
  • L'Occitane Hydration cream miniatura - cena pełnowartościowego produktu 155 zł, a tego maleństwa 46zł; swój dostałam do testów
  • Essence My skin nawilżający krem-żel - cena 10,90 zł
Teoretyczna SUMA = 137,70
Faktyczna SUMA = 32,70

Większośc rzeczy takich jak kremy lub cienie są bardzo wydajne, przez co posłużą mi przez wiele miesięcy. Niektóre rzeczy takie jak tonik czy balsam do ust zużywają się bardzo szybko, jednak drogie nie są;)

A ile "warta" jest Wasza twarz?

1 komentarz:

Dziękuję Wam za każdy komentarz ;) Odpisuję zawsze w opcji Odpowiedz.
Obraźliwe komentarze będą od razu usuwane.