czwartek, 6 września 2012

Annabelle Minerals

Dzisiaj zrecenzuję Wam moje pierwsze minerały jakie zamówiłam ze strony Annabelle Minerals. Zakupiłam je jako darmowe testery i zapłaciłam jedynie za koszty wysyłki.

Skusiłam się na:
- róż w kolorze Coral


podkłady (od lewej):
- kryjący beige medium
- rozświetlający beige light

Róż Coral:


Róż okazał się dla za ciemny, więc powędrował w świat;)

Podkłady (od lewej beige medium i beige light)
Przepraszam za słabe zdjęcie, jednak aparat odmówił współpracy)


Podkład kryjący beige medium:
Plusy:
- dobrze kryje wszelkie niedoskonałości i zaczerwienienia
- wytrzymał na twarzy ok. 7-8 godz.
- łatwo go nałożyć nawet zwykłym pędzlem do pudru
Minusy:
- trafił mi się za ciemny kolor, który planowałam zużyć jako bronzer, jednak na twarzy tworzył pomarańczowe placki (ta pomarańczowa plama na zdjęciu to on)
- ciemnieje po kilku godzinach

Ocena : 3/5

Podkład rozświetlający beige light :
Plusy:
- łatwo się go nakłada
- wytrzymywał na twarzy ok. 7godz.
- użyty tylko na kości policzkowe idealnie rozświetla
 Minusy:
- nałożony na całą twarz tworzy "efekt Cullena" - twarz błyszczy się od nadmiaru drobin

Ocena: 4/5 jednak oceniam go jako rozświetlacz a nie podkład;)

A Wy lubicie kosmetyki mineralne? Poleciłybyście mi jakiś dobry brzoskwiniowy róż mineralny?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za każdy komentarz ;) Odpisuję zawsze w opcji Odpowiedz.
Obraźliwe komentarze będą od razu usuwane.