sobota, 2 listopada 2013

Lista zakupów na najbliższy czas ;)

Ostatnio staram się kupować tylko to co jest mi niezbędne a pomaga mi w tym "lista zakupów".
Na najbliższy okres  trafiły na nią:

1. Torba Armani Jeans ze zdjęcia lub czarna shopperka ( na zdjęciu beżowa, jednak wolałabym czarną).



2. Koralik Pandory Piłka plażowa - myślę, że idealnie komponowałby się z nowym zegarkiem ;)


3. Dobry krem pod oczy - polecacie coś szczególnie?


4. Kilka rzeczy z serii Bielenda Professional - swoją drogą chyba jedne z najlepszych kosmetyków pielęgnacyjnych jakie używałam dodatkowo na zajęciach praktycznych mogę je przetestować;)


5. Perfumy - zastanawiam się między małą czarną Guerlaina, Lolą Marca Jacobsa i See and been seen Sasha Benefitu.




6. Wypróbować coś z Bath & Body Works


7. Urządzenie do peelingu kawitacyjnego


8. Coś do ujarzmienia brwi - macie jakiś wartych polecenia ulubieńców, łatwych w obsłudze ?



A Wy macie podobne listy zakupowe?

15 komentarzy:

  1. też robię sobie takie listy, szczególnie w oparciu o ulubieńców polecanych na innych blogach i u mnie ostatnio sama pielęgnacja:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pielęgnacją mam ostatnio spory problem;/ Mam milion miniaturek i wszystkie sprawdzają się tydzień albo 2 i wtedy jest kryzys i znowu muszę szukać czegoś nowego:(

      Usuń
  2. pod oczy może EL ANR? ja go uwielbiam i zawsze do niego chętnie wracam :)
    w spróbowaniu BBW mogę dopomóc, jak już wiesz ;)
    do brwi obecnie uwielbiam cień Brun MAC, ale Brow Zings też jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O próbeczkę EL muszę poprosić, żeby sprawdzić czy nie uczuli;)
      BBW cały czas przeglądam i aż nie wiem co wybrać;)
      Jeśli Brun nie jest jakiś mega nachalny to chyba się na niego skuszę ;)

      Usuń
    2. spróbuj go, bo jest naprawdę świetny! :)
      coś wybierzesz na pewno :)
      nie jest nachalny wg mnie :) zerknij tutaj, pokazywałam go w paletce brwiowej, ale one dostępne są też normalnie we wkładach w stałej kolekcji :)
      http://www.beautyness.pl/2013/04/mac-brow-duo-dla-brunetek.html

      Usuń
    3. Właśnie tak patrze na niego i chyba już jestem zdecydowana ;) Tylko jeszcze co do pędzelka nie wiem;) Coś łatwego w użyciu by musiało być ;)

      Usuń
    4. mi z Brunem najlepiej pracuje się Smashboxową 9tką :)

      Usuń
    5. I tu jest problem, bo nigdzie nie widziałam żadnych pędzli Smashboxa:(

      Usuń
  3. Coś z Bath & Body Works i mnie się marzy, na zapachy mam bana do emerytury.
    Ja lubię krem kojący z Avene pod oczy.

    OdpowiedzUsuń
  4. te perfumy Guerlain są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja rownież szukam czegoś dobrego pod oczy.

    OdpowiedzUsuń
  6. jeśli chodzi o brwi, to polecam paletkę z Essence, o tej z Catrice też słyszałam dużo dobrego i planuję ją zakupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajniutkie chciejstwa ;D Zainteresowała mnie ta seria z Bielendy, nie słyszałam o niej ;) A do brwi sama używam setu z Inglota, można sobie skomponować cień + wosk , chociaż teraz pewnie uległabym manii na farbkę z MUFE :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pod oczy również szukam czegoś fajnego.

    OdpowiedzUsuń
  9. Krój tej beżowej torby marzy mi się już jakiś czas, chyba wiem co sobie zażyczę od mikołaja :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz ;) Odpisuję zawsze w opcji Odpowiedz.
Obraźliwe komentarze będą od razu usuwane.