sobota, 9 listopada 2013

Lancome Hypnose Star

Dzisiaj pokażę Wam tusz, który kupiłam przez przypadek. Pilnie potrzebowałam tuszu a akurat ten był w promocji. I tak przez przypadek znalazłam ulubieńca. Ze wszystkich wersji wybrałam akurat Hypnose Star ze względu na jego właściwości pogrubiające. Przez noszenie okularów musiałam niestety zrezygnować z tuszy wydłużających.

Tusz zamknięty jest w fikuśnym opakowaniu, które miało przypominać gwieździste niebo.


Szczoteczka jest bardzo ciekawa i nigdy wcześniej nie spotkałam się z taką.
Awygląda tak:


Jednak po odwróceniu jej widzimy jej płaską część :


Efekt przed użyciem:


Oraz po:


Plusy:
- szczoteczka wielofunkcyjna ( płaska cześć dobrze pokrywa rzęsy a szeroka pogrubia)
- fikuśne i solidne opakowanie
- kolor głębokiej czerni (Noir Diamant)
- tusz wytrzymuje na rzęsach cały dzień
- nie kruszy się ani nie skleja rzęs
- łatwo zmyć go nawet zwykłym micelem
- nie uczula
Minusy:
- cena ok. 145 zł (jednak na promocji był za 99 zł)

Ocena: 5/5
Jeden z najlepszych tuszy jakie używałam i na pewno chętnie do niego wrócę ;)

Macie jakiś ulubiony tusz do którego chętnie wracacie?

10 komentarzy:

  1. Ładny efekt daje ta maskara i faktycznie szczoteczka jest specyficzna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę mi zajęło opanowanie tej szczoteczki, ale teraz jestem z niej mega zadowolona ;)

      Usuń
  2. Daje bardzo ładny naturalny efekt, chociaż szczoteczka faktycznie raczej nietypowa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo dobrego słyszałam o tuszach z Lancome :) Ten ma cudne to opakowanie a i efekt bardzo przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie wygląda na rzęsach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie wygląda na rzęsiorach :) lubię takie szczoty, zwykle ta szersza część jest fajna do uniesienia rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no fajny, ale są lepsze tusze jak dla mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny efekt :)
    Miałam Hypnose Doll Eyes i był ok, ale nie zachwycał. Kilka lat temu byłam wielbicielką firmy Lancome, obecnie szukam swojego ideału ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładnie wygląda u Ciebie. Osobiście z maskar Lancome ja zawsze byłam zadowolona choć cena nieco odstrasza ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba z deka skleja rzęsy ja kocham Pytona :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz ;) Odpisuję zawsze w opcji Odpowiedz.
Obraźliwe komentarze będą od razu usuwane.