poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Nowości w pielęgnacji

Dzisiaj pokażę Wam co nowego przybyło w mojej pielęgnacji.


A przybyło:


- pianka do mycia twarzy Dior Purifying Foaming Cleanser ( w połączeniu ze szczoteczką do mycia twarzy Shiseido tworzą duet idealny, ale o tym niedługo)
- zestaw miniatur Clinique z kosmetyczką idealną do torebki a w nim seria Anti-blemish solutions : krem, pianka do mycia twarzy i tonik oraz próbka podkładu
- maseczki AA SOS łagodząca zaczerwienienia

Dodatkowo od jakiegoś czasu bardzo mocno wypadają mi włosy, więc aby je wzmocnić zaopatrzyłam się w:


- miesięczną kurację Merz Special
- maskę BingoSpa kuracja do włosów słabych i wypadających oraz po farbowaniu

Macie jakiś sprawdzony sposób na wypadające włosy? Co byście poleciły?

6 komentarzy:

  1. Używałaś już pianki Clinique? Ciekawa jestem jak się spisze, bardzo lubię tego typu produkty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie, ale jak tylko przetestuję to na pewno zrobię recenzję ;)

      Usuń
  2. ciekawam tej pianki, a dokładnie czy nadawałaby się do używania ze szczotą Clarisonic :D

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja jestem ciekawa maski do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecam wcierkę Jantar - tania i w miarę skuteczna ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz ;) Odpisuję zawsze w opcji Odpowiedz.
Obraźliwe komentarze będą od razu usuwane.