poniedziałek, 25 czerwca 2012

Trochę nowości

Pokażę Wam dzisiaj moje ostatnie zakupy.


 Odwiedziłam Naturę, Inglota oraz aptekę:
- z limitki Revoltaire : paletkę cieni 01 Toxic Combination i szminkę C02 Nude Alarm
- z limitki Fruity : 2 lakiery, wygładzający lakier nawierzchniowy i sorbetowy róż o cudownym zapachu
- Inglotowe wkłady: 504 Double Sparkle i 493 Double Sparkle
- L'biotica krem do rzęs

Pokażę Wam również świeżutki Douglasowy Box, który przed chwilą odebrałam.




W środku znalazłam:
- pilniczek z Douglasa ( mniejszy niż się spodziewałam)
- lakier Anny nr 190 fun fuchsia
- miniatura peelingu Clinique (uwielbiam go, a właśnie mi się jeden skończył)
- żel pod prysznic miniatura CK one Shock
- miniatura tuszu do rzęs YSL ( uwielbiam ich maskary, a tą chciałam spróbować)
Dodatkowo dostałam próbkę perfum damskich Hermes i męskich Hifiger (ale już nie zdążyły załapać się na zdjęcie, bo TŻ już je użył)

I jak Wam się podoba ten box? Co pierwsze chciałybyście zobaczyć?

10 komentarzy:

  1. Lakier ładny, a box spoko, ale nie za taką cenę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda tylko, że przesyłka taka droga. Skusiłam się ze względu, że i tak panowałam kupić lakier, peeling Cinique, tusz YSL i jakiś pilniczek.

      Usuń
  2. o, box bardzo ciekawy :)
    no i paletki jestem ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. tuszu do rzęs YSL chciałabym zobaczyć ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. ten roz jak bylam w naturze swatchowalam sobie na rece i jakos tak mnie nie przekonal... koloru w ogole nie zostawia, tylko polysk... tak jakby to byl bardziej rozswietlacz a nie roz. moze pokaz jak ty go nakladasz i jak sie u ciebie prezentuje bo jestem bardzo ciekawa;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie daje kolor takiego truskawkowego koktajlu na skórze;)może było coś nie tak z testerem, ale postaram się jak najszybciej zrobić o nim osobnego posta wraz z najlepszym sposobem na jego nakładanie;)

      Usuń
  5. Ciekawe te boxy z douglasa :D
    Lakiery zapowiadają się ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa tego kremu do rzęs. Daj znać jak się będzie sprawował :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz ;) Odpisuję zawsze w opcji Odpowiedz.
Obraźliwe komentarze będą od razu usuwane.