środa, 28 marca 2012

Tonimer Gola

Dzisiaj będzie post mniej kosmetyczny. Zrecenzuję dla Was spray nawilżający do gardła, który dostałam od firmy Werner i Wspólnicy. Testowałam go akurat w czasie choroby i ogromnego bólu gardła. Jest on idealna alternatywą dla osób, które nadwyrężają głos w pracy i które nie lubią pic syropu z prawoślazu.


Plusy:
- dobrze nawilża a efekt utrzymuję się przez kilka godzin
- znieczula bolące gardło
- wygodny aplikator
- nie wywołuje żadnych skutków ubocznych
- wydajny

Minusy:
- można go kupić jedynie w aptekach (ale w końcu to lekarstwo)
- cena ok. 17zł ( syrop prawoślazowy kosztuje ok. 3zł)
- dziwny smak ( niektórym smakuję, jednak dla mnie jest lekko gorzki i miętowy)

Ocena: 5-/5

Używałyście go może?  Jestem ciekawa Waszego zdania na jego temat.
Zapraszam Was na moje Pierwsze rozdanie;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za każdy komentarz ;) Odpisuję zawsze w opcji Odpowiedz.
Obraźliwe komentarze będą od razu usuwane.