poniedziałek, 26 marca 2012

Moje pierwsze rozdanie

W tą piękną pogodę udało mi się wybrać dla Was małe co nieco na moje pierwsze wiosenne rozdanie. Może troszkę skromne, ale mam nadzieję, że będzie troche chętnych;)
Co wchodzi w skład rozdania: 
- krem BB Garniera w kolorze 03
- lakier Eveline nr 566
- lakier Miss Sporty nr 344
- niebieski pigment Golden Rose w kolorze 207
- eyeliner w pisaku Lovely w kolorze fioletowym
- róż Wibo w kolorze 01 Nude Rose
Wszystkie kosmetyki są nowiutkie i świeże.

Co zrobić, aby wziąć udział w rozdaniu:
Obowiązkowo:
- być publicznym obserwatorem mojego bloga – 1 los,
- odpowiedź na pytanie:  co byście chciały zmienić w moim blogu, co Wam się podoba, a czego jest za mało lub za dużo? - 2losy

Dodatkowo:
- dodać mojego bloga do blogrolla – 2 losy
- dodać notkę na swoim blogu o moim rozdaniu ze zdjęciem i linkiem do rozdania – 2 losy, 
- notkę na pasku bocznym - 2 losy.

Łącznie możecie zdobyć 9losów.

Email –
Notka na blogu – tak(link)/nie
Informacja w pasku bocznym - tak(link)/nie
Dodałam do blogrolla – tak/nie
Odpowiedź na pytanie: 


Rozdanie potrwa do 25 kwietnia. Zwyciężczynię ogłoszę 26 kwietnia.

62 komentarze:

  1. obserwuję jako: Alieneczka
    Email – alieneczka@o2.pl
    Notka na blogu – nie
    Informacja w pasku bocznym - nie
    Dodałam do blogrolla – nie
    Odpowiedź na pytanie: nie zmieniłabym absolutnie nic :) jest dużo fajnych notek, ładne zdjęcia ... oby tak dalej :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Email – wisienka102@gmail.com
    Obserwuję jako: Agnieszka Winiarowska
    Notka na blogu – nie
    Informacja w pasku bocznym - nie
    Dodałam do blogrolla – nie
    Odpowiedź na pytanie:
    Ja bym zrobiłam jakies żywsze tło, bo jakoś tu smutno

    OdpowiedzUsuń
  3. obserwuję jako: grimagee
    Email – sylvviiaa@wp.pl
    Notka na blogu – tak ( http://grimagee.blogspot.com/2012/03/rozdania_27.html )
    Informacja w pasku bocznym - tak ( http://grimagee.blogspot.com/ )
    Dodałam do blogrolla – nie
    Odpowiedź na pytanie:
    Zacznę od tego co mi się podoba: a mianowicie podobają mi się konkretne notki i wyraziste zdjęcia ! (szczególnie jeśli chodzi o cienie do powiek )
    A zmieniłabym tło, na bardziej kolorowe! w końcu wiosna już jest! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję jako: Immenseness
    Email: immenseness90@o2.pl
    Notka na blogu: nie
    Informacja w pasku bocznym: tak http://immenseness.blogspot.com/
    Dodałam do blogrolla: tak
    Odpowiedź na pytanie: bardzo podoba mi się szablon i przejrzystość bloga, bardzo lubię proste blogi bez zbędnych gadżetów i Twój właśnie taki jest :) również podobają mi się krótkie ale konkretne recenzje i dobra jakość zdjęć. Zastrzeżenia? Póki co brak. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję jako: Carolina
    Email – cosmeticsandfashion@wp.pl
    Notka na blogu – nie
    Informacja w pasku bocznym - tak carolina-cosmetics.blogspot.com
    Dodałam do blogrolla – nie
    Odpowiedź na pytanie: Jedyne co bym mogła zmienić to tło na jakieś żywsze kolory :) posty są ciekawe i konkretne wiec nic wiecej nie trzeba zmieniac :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Email – agoooooosia@gmail.com
    Notka na blogu – nie
    Informacja w pasku bocznym - nie
    Dodałam do blogrolla – nie
    Odpowiedź na pytanie: Jeżeli chodzi o notki to nic bym w nich nie zmieniała :). Może przyczepiłabym się tylko od strony graficznej bloga - wstawiłabym jakieś bardziej żywe, kobiece tło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję jako Magdawe
    Email - magdawe02@wp.pl
    Notka na blogu - nie
    Informacja w pasku bocznym: nie
    Dodałam do blogrolla: tak http://magdawe02.blogspot.com/
    Odpowiedź na pytanie: Podoba mi się Twój nagłówek i ogólny układ strony, dodałabym jedynie może jakiś wzór po bokach...

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję jako yesiwantyouback
    Email – yesiwantyouback6@wp.pl
    Notka na blogu – nie
    Informacja w pasku bocznym - tak www.yesiwantyouback.blogspot.com
    Dodałam do blogrolla – tak www.yesiwantyouback.blogspot.com
    Odpowiedź na pytanie: Nagłówek piękny, typowo w moim stylu :) ja dodałabym pasek boczny po lewej :) i ogólnie na blogspocie jesteś chyba 3cią osobą o pseudonimie Bella, przyznam że mi się już to wszystko myli :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Email agnieszka.tcz@o2.pl
    Notka na blogu – tak
    Informacja w pasku bocznym - tak
    Dodałam do blogrolla – nie
    Odpowiedź na pytanie: Blog jest ładny, klasyczny ale... nudny. Jakieś wystrzałowe tło lub logo by się przydało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie teraz wygląda :)

      Usuń
    2. Email –anastazja1923@wp.pl
      Notka na blogu – nie
      Informacja w pasku bocznym - nie
      Dodałam do blogrolla – nie
      Odpowiedź na pytanie:
      jak dla mnie bardzo przyzwoity blog, konkretny i systematycznie prowadzony dlatego dołączam do sub. :)

      Usuń
    3. Email –anastazja1923@wp.pl
      Notka na blogu – nie
      Informacja w pasku bocznym - nie
      Dodałam do blogrolla – nie
      Odpowiedź na pytanie:
      jak dla mnie bardzo przyzwoity blog, konkretny i systematycznie prowadzony dlatego dołączam do sub. :)

      Usuń
    4. Email –anastazja1923@wp.pl
      Notka na blogu – nie
      Informacja w pasku bocznym - nie
      Dodałam do blogrolla – nie
      Odpowiedź na pytanie:
      jak dla mnie bardzo przyzwoity blog, konkretny i systematycznie prowadzony dlatego dołączam do sub. :)

      Usuń
  10. Zgłaszam się!:)

    Email – quadratura@prokonto.pl
    Notka na blogu – nie
    Informacja w pasku bocznym - tak http://quadraturaqua.blogspot.com/
    Dodałam do blogrolla – tak
    Odpowiedź na pytanie: Wystrój bloga bardzo mi się podoba, delikatny, klasyczny i kobiecy.. Także na siłę nie będę wymyślać:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Email – Paubiana@gmail.com
    Notka na blogu – nie
    Informacja w pasku bocznym - nie
    Dodałam do blogrolla – tak http://paubiana-i-jej-swiat.blogspot.com/
    Odpowiedź na pytanie: Mogłabyś bardziej rozciągnąć pasek notek. Jest tutaj zbyt różowo, nie podoba mi się podkreślanie na czerwono ponieważ na różowym tle staje się to mało czytelnie. Poza tym na plus forma recenzji. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję jako: Kamila
    Email – kamila.111@tlen.pl
    Notka na blogu – TAK, http://kkamilaa.blogspot.com/2012/03/essence-blossoms-nr-02-i-like.html
    Informacja w pasku bocznym: TAK, kkamilaa.blogspot.com
    Dodałam do blogrolla – TAK, kkamilaa.blogspot.com
    Odpowiedź na pytanie: Bardzo podoba mi się jednolite tło - nie rozprasza podczas czytania notek. Chciałabym poczytać więcej recenzji lakierów i swatche wzorków na paznokciach.

    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję jako: magda1_1998
    E-mail: magda1_1998@wp.pl
    Notatka na blogu : NIE
    Informacja w pasku bocznym: NIE
    Dodałam do blogrolla: NIE
    Odpowiedź na pytanie: Blog generalnie jest bardzo ładny , jedyne co bym zmieniła to kolor tła na jakiś jaśniejszy różowy , tło stałoby się delikatniejsze. Chciałabym na blogu czytać jak najwięcej o pielęgnacji włosów.

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję: anjablog
    Email – anja.klajnerok@onet.pl
    Notka na blogu – nie
    Informacja w pasku bocznym - nie
    Dodałam do blogrolla – nie
    Odpowiedź na pytanie: W sumie nie wiem co mogłabym napisać. Bardzo podoba mi się tło jakie posiadasz oraz ten nagłówek. Zmieniłabym może układ strony, z reguły paski boczne widuję po lewej stronie, tak też się przyzwyczaiłam. Jednak to zależy od twojej wygody. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję jako: Blondiix3
    Email – klaudia1421@interia.pl
    Notka na blogu – nie
    Informacja w pasku bocznym - nie
    Dodałam do blogrolla –nie
    Odpowiedź na pytanie: nie podoba mi sie kolor tła , ale to zalezy od gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję jako: KamiluŚkaa
    Email – kama2105@interia.pl
    Notka na blogu – nie
    Informacja w pasku bocznym - nie
    Dodałam do blogrolla – nie
    Odpowiedź na pytanie: Nie podoba mi się tło bloga (ale to rzecz gustu) zmieniłabym go na raczej taki w różnych odcieniach bieli/kremowego z jakimś wzorkiem. Reszta natomiast bardzo mi się podoba :) Podoba mi się też to iż jest dużo o kosmetykach essence i że twoje recenzje są szczere i prawdziwe :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję jako Kawaii-doll
    mail: gabi01091995@wp.pl
    Na twoim blogu zmieniła bym tylko tyle, że informacje o tobie dałabym wyżej niż te obrazki o projektach rainbow itd. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuje jako: hondzia5xd
    Email – hondaa21200@tlen.pl
    Notka na blogu – nie
    Informacja w pasku bocznym - nie
    Dodałam do blogrolla – nie
    Odpowiedź na pytanie: Ja na Twoim blogu podsunęłabym troszkę wyżej obserwatorów, ponieważ jak ktoś wchodzi i spodoba mu się Twój blog, to chce mieć przejrzyście i od razu widocznych obserwatorów, żeby mógł szybciej zaobserwować :) A tak jest w porządku :)
    + ładny kolor tła :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję jako: Izunienka
    Email: iza.izunienka@gmail.com
    Notka NIE
    Info na pasku bocznym: NIE
    Blogroll NIE
    Odpowiedź: Troszkę drażni mnie kolor tła, jest za ciemny i przytłaczający. Po za tym wszystko jest w porządku - notki są rzetelne a blog jest czytelny.

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuje jako: Monia88
    Email – monika_olipra@interia.pl
    Notka na blogu – nie
    Informacja w pasku bocznym - nie
    Dodałam do blogrolla – nie
    Odpowiedź na pytanie: Hmm zmniejszyłabym pasek po prawej stronie jak dla mnie za szeroki i troche gubi sie tresc właściwa, dodałabym też pasek po lewej stronie jakos bardziej podobaja mi sie takie wersje. Zmieniłabym kolorystyke i tła i nagłówek, czyli takie efekty wizualne. Poza tym oki:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję jako: ZającKicak
    Email – ZającKicak@gmail.com
    Notka na blogu – nie
    Informacja w pasku bocznym - nie
    Dodałam do blogrolla – nie
    Odpowiedź na pytanie: Osobiście mi się wszystko podoba i kompletnie nic bym nie zmieniała :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję jako - Panna N
    Email – run_behind_me@wp.eu
    Notka na blogu – nie
    Informacja w pasku bocznym - tak runbehindme.blogspot.com
    Dodałam do blogrolla – nie
    Odpowiedź na pytanie: Blog mi się podoba ale zawsze chętnie zobaczę więcej recenzji kosmetycznych :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Email – mojczyk@wp.pl
    Notka na blogu – tak http://mojepasje-wiolkaa93.blogspot.com/p/rozdania-i-konkursy.html
    Informacja w pasku bocznym - tak http://mojepasje-wiolkaa93.blogspot.com/
    Dodałam do blogrolla – tak http://mojepasje-wiolkaa93.blogspot.com/
    Odpowiedź na pytanie: Blog jest bardzo fajny, przejrzysty, notki ciekawe więc ja nic bym nie zmieniała.

    OdpowiedzUsuń
  24. Email – karolina1231491@wp.pl
    Notka na blogu – nie
    Informacja w pasku bocznym - tak http://karolina-mularczyk.blogspot.com/p/rozdania.html
    Dodałam do blogrolla – tak http://karolina-mularczyk.blogspot.com/
    Odpowiedź na pytanie: Kochana tym moja..:)Twój blog jest świetny.Aż go obserwuję jako style of life<3.Na twoim blogu podoba mi się to że jest tak 'czysto' wszystko poukładane ale proszę, proszę zmień tło..Tak ciemno tutaj ; /
    Pozdrawiam;**

    OdpowiedzUsuń
  25. Email –dagmara.g@onet.eu
    Notka na blogu – nie
    Informacja w pasku bocznym - tak- http://dagusiowyswiatkosmetykow.blogspot.com/
    Dodałam do blogrolla – tak- http://dagusiowyswiatkosmetykow.blogspot.com/

    Odpowiedź na pytanie: Mi się blog bardzo podoba takim jakim jest ;) barwy są łandiutkie, śliczny nagłówek (zazdroszczę :d), notatki ciekawe :) oczywiście bardzo chętne więcej bym poczytała o kosmetykach ;) buziol ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Email – redhead@spoko.pl
    Notka na blogu – nie
    Informacja w pasku bocznym - tak http://illegal--dreams.blogspot.com/
    Dodałam do blogrolla –nie
    Odpowiedź na pytanie: Osobiście blog bardzo mi się podoba i jedyną rzeczą, którą bym tu zmieniła to poszerzyłabym pasek z postami :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Email – klaudia.dutkiewicz@wp.pl
    Notka na blogu – nie
    Informacja w pasku bocznym - nie
    Dodałam do blogrolla – tak
    Odpowiedź na pytanie: Jedynie do czego się doczepiłam, z wizualnego punktu widzenia, to nie podobaja mi się kolory bloga. Po prostu wolę bardziej neutralne. Ale za to nagłówek jest genialny. ;) Jeśli chodzi o notki, to są konkretne, po prostu piszesz o tym co lubisz, co używasz.

    Adres mojego bloga: klaudynad.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Email – annatabol@wp.pl
    Notka na blogu – nie
    Informacja w pasku bocznym - nie
    Dodałam do blogrolla – nie

    Odpowiedz: to co pierwsze mnie razi to kolory bloga, myślę iż bardziej subtelne, neutralne tło sprawdziło by się lepiej. Kolejna rzeczą jest szerokość paska bocznego w stosunku do miejsca na posty, pasek boczny wydaje mi się zdecydowanie za szeroki.

    OdpowiedzUsuń
  29. Email – mariola.wisnie@gmail.com
    Notka na blogu – nie
    Informacja w pasku bocznym - nie
    Dodałam do blogrolla – nie
    Odpowiedź na pytanie: Mam zastrzeżenia raczej organizacyjne. Pasek z postami mógłby być szerszy. I może zmieniłabym nagłówek :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Obserwuję jako KasiaPL
    Email – kasiapl@kozacki.pl
    Notka na blogu – nie
    Informacja w pasku bocznym - nie
    Dodałam do blogrolla – nie
    Odpowiedź na pytanie: Podoba mi kolorystyka, aczkolwiek można by pomyśleć nad jakimś wzorkiem w tle. I tak jak już wcześniej ktoś pisał, boczny pasek jest zbyt szeroki.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Email – nimva@op.pl
    Notka na blogu – nie
    Informacja w pasku bocznym - tak http://babska-torebka.blogspot.com/
    Dodałam do blogrolla – nie
    Odpowiedź na pytanie: Bardzo podoba mi sie panujacy tu rozowy kolor i zwiezle recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Link do Twojego konkursu jest już u nas na stronie.
    Było by nam miło gdybyś umieściła nasz baner lub link do nas u siebie, ale nie jest to oczywiście konieczne:) Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  33. Obserwuję publicznie jako Panna Karina
    Odpowiedź na pytanie: Ja bym zmieniła kolor, tła na jakieś jaśniejsze barwy, bardziej przystępne:)
    Dodałam bloga do blogrolla
    Notka na blogu - nie
    Dodałam notke ze zdjęciem w pasku bocznym ;)
    karina215@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Email – klaudia121121@wp.pl
    Notka na blogu – nie
    Informacja w pasku bocznym - nie
    Dodałam do blogrolla – nie
    Odpowiedź na pytanie: Niestety nie mogę orzec, bo jestem tu nowa:< Ale na bieżąco się postaram informować:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Obserwuej jako wiolka94
    Email – wioleta-lenckowska@wp.pl
    Notka na blogu – tak http://wiolka94.blogspot.com/p/rozdania.html
    Informacja w pasku bocznym - nie
    Dodałam do blogrolla –nie
    Odpowiedź na pytanie: Zmieniłabym jedynie nagłówek :))

    OdpowiedzUsuń
  36. Email – didi96@buziaczek.pl
    Notka na blogu – NIE
    Informacja w pasku bocznym - NIE
    Dodałam do blogrolla – NIE
    Odpowiedź na pytanie: Dopiero dziś odkryłam Twojego bloga i bardzo podoba mi się to, że pokazujesz taką różnorodność cenową kosmetyków (tak, wiem mieliśmy pisać co zmienić;)) Co do zmian.. żywszy kolor tła byłby fajny, brzoskwiniowy może? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale może jeszcze różnorodność w postaci jakiś fajnych przypadkowych zdjęć? (jedzenia?:D) w sensie co do zmian

      Usuń
  37. email: mysia93@gmail.com
    notka: nie
    pasek boczny: nie
    blogroll nie
    odpowiedź na pyt: Uwazam, że ten wrzosowy kolor jest bardzo usypiający, może dlatego moi rodzice mają taki w sypailni :P
    obserwuję jakoL buka123

    OdpowiedzUsuń
  38. Obserwuję jako: Madzialenka:)
    Email – czmadzia7@gmail.com
    Notka na blogu – tak http://madziaaa3.blogspot.com/2012/04/candy.html
    Informacja w pasku bocznym - tak http://madziaaa3.blogspot.com
    Dodałam do blogrolla – tak
    Odpowiedź na pytanie: Rozjaśniłabym tło, jest wiosna, a to przytłacza:) poza tym wszystko pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Obserwuję jako: nika88
    Email – one-more-dress@wp.pl
    Notka na blogu – tak www.one-more-dress.blogspot.com
    Informacja w pasku bocznym - nie
    Dodałam do blogrolla – nie
    Odpowiedź na pytanie: Ja bym dodała jakiś wzór w tle:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Obserwuej jako madziowa
    Email – magdalena-lenckowska@wp.pl
    Notka na blogu – tak http://wiolka94.blogspot.com/p/rozdania.html
    Informacja w pasku bocznym - nie
    Dodałam do blogrolla –nie
    Odpowiedź na pytanie: Blog jest przejrzysty, bardzo ładny, jedyne co to "zmniejszyłabym" strony, a powiększyła i wyostrzyła nagłówek- żeby to on był widoczny jako pierwszy po wejściu na bloga. :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Obserwuję jako: Blondie.
    Email – kosmetykiblondie@onet.pl
    Notka na blogu – nie
    Informacja w pasku bocznym - tak http://kosmetykiblondie.blogspot.com/
    Dodałam do blogrolla – tak http://kosmetykiblondie.blogspot.com/
    Odpowiedź na pytanie: Bardzo podoba mi się wygląd bloga.Świetna kolorystyka,śliczny nagłówek.Jedynie co mogę doradzić to trochę większe zdjęcia w notkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Obserwuję: enchantted
    e-mail: enchantted@o2.pl
    notka na blogu: nie
    informacja w pasku bocznym: tak, www.enchantted-mypassion.blogspot.com
    Blogroll: tak, www.enchantted-mypassion.blogspot.com
    odpowiedź: Blog jest ładny, ale zmieniłabym tło, na jakieś jaśniejsze, a także powiększyłabym nagłówek :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Email – kartyzycia@interia.pl
    Obserwuję - Agrafka
    Notka na blogu – nie
    Informacja w pasku bocznym - nie
    Blogroll - tak www.reviews-of-cosmetics.blogspot.com
    Dodałam do blogrolla – tak www.reviews-of-cosmetics.blogspot.com
    Odpowiedź na pytanie: Hmm... Blog jest bardzo przejrzysty, lecz zmieniłabym tło na jaśniejsze lub dodałabym jakiś ładny wzorek, nagłówek jest za malutki oraz poszerzyłabym całego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Email –praweserce@wp.pl
    Notka na blogu – nie
    Informacja w pasku bocznym - nie
    Dodałam do blogrolla – nie
    Odpowiedź na pytanie:Bardzo podoba mi się kolorystyka tła,działa uspokokajająco:)Ogólnie wszystko na plus,przejrzyste,tematyczne,miłe do poczytania notki.

    OdpowiedzUsuń
  45. Obserwuję jako disincentive
    Email – fetachan@gmail.com
    Notka na blogu – nie
    Informacja w pasku bocznym - tak http://disincentive.blogspot.com/
    Dodałam do blogrolla – nie
    Odpowiedź na pytanie: Podoba mi się kolorystyka, menu i nagłówek! :) Jedyne co przeszkadza mojemu oku to malutkie zdjęcia w notkach.

    OdpowiedzUsuń
  46. Email cieszyfejs1997@o2.pl
    obserwuję : anonimowy_
    Notka na blogu – tak http://meskakosmetyczka.blogspot.com/2012/04/rozdania.html

    Informacja w pasku bocznym - tak http://meskakosmetyczka.blogspot.com/

    Dodałam do blogrolla – tak
    Odpowiedź na pytanie: świetny blog , fajne kolory lecz zdjęcia za małe .

    OdpowiedzUsuń
  47. Email- little-grey-dress@wp.pl
    Notka na blogu–tak http://little-grey-dress.blogspot.com/2012/04/zapraszamy.html
    Informacja w pasku bocznym-tak http://little-grey-dress.blogspot.com
    Dodałam do blogrolla- tak http://little-grey-dress.blogspot.com/
    Odpowiedź na pytanie: Blog ma ładną kolorystykę i ułożenie,jednak nadeszła wiosna i proponuję zmiany,a może by tak jakieś lekkie tło,przyjazna czcionka i inny emblemat? Co do paska bocznego-zmieniłabym trochę jego układ i umieściła go po lewej stronie (przynajmniej dla mnie jest wygodniej) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  48. Email – kamodraczek@gmail.com
    Notka na blogu – nie
    Informacja w pasku bocznym - nie
    Dodałam do blogrolla – nie
    Odpowiedź na pytanie: Może inny kolor tła? Idzie wiosna, a ten bordo jest troszkę ciężki ;) Oczywiście to moja subiektywna opinia, ogólnie masz bardzo ładny blog, tylko ta wiosna, no i tam xD

    OdpowiedzUsuń
  49. Email – dodsab@wp.pl
    Notka na blogu – nie
    Informacja w pasku bocznym - nie
    Dodałam do blogrolla – tak http://xplanethell.blogspot.com/
    Odpowiedź na pytanie: ja nie mam żadnych zastrzeżeń co do bloga, ale jak już to może jakiś wiosenny szablon? Ten co masz teraz proponuję zostawić na jesień. Od razu by poczuło się cieplejszy klimat

    OdpowiedzUsuń
  50. Email – raeszka
    Notka na blogu – nie
    Informacja w pasku bocznym - tak http://raeszka.blogspot.com/
    Dodałam do blogrolla – nie
    Odpowiedź na pytanie: Ja mam tylko jedno małe zastrzeżenie, jakby zdjęcia były troszkę większe szczególnie te pokazujące zastosowanie kosmetyku. A tak wszystko jest ok :).

    OdpowiedzUsuń
  51. Obserwuje jako: Koochamcie
    Email – mala_1013@wp.pl
    Notka na blogu – nie
    Informacja w pasku bocznym - nie
    Dodałam do blogrolla – tak - http://koochamcie.blogspot.com/
    Odpowiedź na pytanie: Przypadkowo trafiłam na twojego bloga wiec za dużo nie umiem powiedzieć . Z tego co przeczytałam bardzo fajne recenzje . Może bardziej żywa kolorystyka jakieś paseczki , kropeczki albo zestawienie jakiś dwoch kontrastowych kolorów

    OdpowiedzUsuń
  52. Email – dominikagalazka@gmail.com
    Odpowiedź na pytanie: ja bym rozjaśniła tło. Troche ciemno tu, a oczy sie mecza :) Ewentualnie może jakiś żywszy kolor tła? :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Obserwuje jako:Paulina♥
    Email –paaaulla@op.pl
    Notka na blogu – nie
    Informacja w pasku bocznym - tak http://my-greatest-passion.blogspot.com/
    Dodałam do blogrolla – tak http://my-greatest-passion.blogspot.com/
    Odpowiedź na pytanie: Hmm,twój blog podoba mi się jak najbardziej pod względem kolorystycznym jak i porządek tutaj.Wszystko jest dopięte na ostatnio guzik,panuje ład i porządek w notkach jak i w wyglądzie.Nagłówek jest cudny^^.Nie mam żadnych zastrzeżeń^^

    OdpowiedzUsuń
  54. Obserwuję jako: Qwertys
    e-mail: monika9553@vp.pl
    Notka na blogu: tak http://qwertys-makeup.blogspot.com/
    Info w pasku bocznym: tak http://qwertys-makeup.blogspot.com/
    Odp. na pytanie: Jak dla mnie blog jest w porządku. Piszesz ciekawe notki, kolorystyka jest bardzo ładna. Może dałabym odrobinę ciemniejszą czcionkę, żeby było lepiej czytać :) Poza tym jest bardzo fajnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przykro mi, ale konkurs już się dawno skończył

      Usuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz ;) Odpisuję zawsze w opcji Odpowiedz.
Obraźliwe komentarze będą od razu usuwane.