wtorek, 13 marca 2012

Tagi : do dwóch razy sztuka



Zasady tagu:
1. Napisz kto Cię otagował i zamieść zasady.
2. Zamieść baner tagu i wymień 5 rzeczy, które znajdują się na Twojej liście kosmetycznych zakupów. Wymień rzeczy, które zamierzasz kupić bądź te, które chciałabyś mieć.
3. Staraj się myśleć kreatywnie i nie przepisywać odpowiedzi od innych.
4. Krótko wyjaśnij swój wybór. Możesz także wkleić zdjęcie każdego kosmetyku.
5. Zaproś do zabawy 5 lub więcej blogerek.

1. Lakier Chanel Mimosa 
Może dla większości to jest tylko zwykły żółty kolor, ale dla mnie to "miłość od pierwszego wejrzenia". Dla niego mogę nawet ścierpieć tą nienormalną cenę (ok. 90 zł). Szczęście dla mojego portfela jest takie, że ciężko go dostać.

2. Pędzel Kabuki
Planuję kupić jakiś porządny już od dłuższego czasu, ale zawsze jest do kupienia coś ważniejszego i potrzebniejszego.

3. Sleek Au Naturel
Brakuję mi zestawu nudziaków do codziennego makijażu, a ten wydaję mi się idealny. Mam już jedną paletkę Sleek Monaco i myślę, że ta również trzyma się tak długo.

4. Perfumy Miss Dior Cherie L'eau
Od dawna planuję ich zakup, jednak muszę zużyć najpierw moją Florę i pozostałe w mojej kolekcji oraz miliony próbek.

5. Produkty Benefit
Ostatnio kupiłam Georgie i tester Bella Bamby ( przydaję się mieć kontakty czasami;) )I od pierwszego użycia mnie urzekły. Teraz planuję zakup tej cudnej Hervanny oraz zestaw Finding mr. Bright - myślę, że lepiej spróbować cały zestaw miniatur niż wydać na kilka pełnowartościowych produktów, które mogą źle służyć.

Oraz drugi tag w tym dniu;)


Zasady tagu:
1) Napisz kto Cię otagował i zamieść zasady
2) Zamieść baner tagu i wymień 5 rzeczy w Twoim wyglądzie, na których punkcie masz małe obsesje;)
3) Staraj się myśleć kreatywnie i nie przepisywać odpowiedzi od innych;)
4) Krótko wyjaśnij swój wybór. Możesz także wkleić zdjęcie każdego elementu ciała.
5)Zaproś do zabawy 5 lub więcej blogerek.

1. Obsesja nad obsesjami - włosy. Zawsze muszą być czyste, odpowiednio ułożone i pachnące. W upalne dni myję je czasami nawet 2-3 razy dziennie. A najgorsze jest to, że nie potrafię rozmawiać z osobą, która ma brudne, tłuste włosy, nawet gdyby to była bliska mi osoba.

2. Skóra twarzy - mam okropne kompleksy przez to, że moja cera ma problemy z  naczynkami a na policzkach mam wielkie czerwone plamy. Przez to używam miliony korektorów maskujących zaczerwienienia, ale nigdy nie jest idealnie:( Nie mogę również używać kremów, które tworzą na twarzy tłustą powłokę, czuje się przez nie jakoś tak dziwnie i od razu jakbym miała brudne włosy.

O pozostałe rzeczy dbam równie mocno, ale tego obsesją nazwać nie mogę.

Oba tagi przekazuję :
Oraz wszystkie chętne do odpowiedzenia na te Tagi;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za każdy komentarz ;) Odpisuję zawsze w opcji Odpowiedz.
Obraźliwe komentarze będą od razu usuwane.