sobota, 10 marca 2012

GlamBox i mały haul:)

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać mój prezent na dzień kobiet - sławny GlamBox. Pokazuje Wam go dopiero dzisiaj, ponieważ dopiero dzisiaj zadomowiło się w nim kilka cieni. Niestety nie potrafię wyciągnąć reszty.



Odwiedziłam dziś Douglasa z zamiarem kupienia podkładu Bourjois Healthy Mix Serum, jednak na moje nieszczęście znalazłam promocję 50% na wybrane kosmetyki z wyższych półek.
Tak więc wyszłam ze sklepu z:
- podkład Bourjois Healthy Mix Serumw kolorze 51 Light Vanilia

- szminka Yves Saint Laurent nr 8 - to już moje drugie opakowanie i wiem, że tak długo jak będą to produkować to zawsze będzie to na mojej liście Must Have

- lakier Dior Vernis nr 819 Brown Damask Satin - do pełnego pokrycia bez żadnych smug wystarczy tylko jedna warstwa, a kolor prześliczny i będzie pojawiał się na moich paznokciach przez najbliższy rok;)

A jak tam Wasze weekendowe zakupy? Co udało Wam się upolować?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za każdy komentarz ;) Odpisuję zawsze w opcji Odpowiedz.
Obraźliwe komentarze będą od razu usuwane.