środa, 2 stycznia 2013

HITY 2012 !! - cz. 2 pielęgnacja

A oto co z pielęgnacji mnie zachwyciło w 2012 r.

1. Balsamy i masła do ciała - balsam Palmer's okazał się idealny, zaś drugim must have są masła TBS ( to jak nawilżają skórę to po prostu poezja)


2. Pielęgnacja twarzy - tutaj dosyć skromnie; kremem idealnym okazał się Nivea Make-up starter (nawilża, nadaje się idealnie pod makijaż) oraz słynny micel Bourjois


3. Perfumy - największym zdziwieniem i zachwytem okazały się kupione "na spontana" Mango Lady Rebel (zapach utrzymuje się cały dzień, jest intensywny, ciężki i co najważniejsze nie wywołuje bólu głowy)


4. Pielęgnacja włosów - szamponem idealnym okazał się zielony L'Occitane oraz odżywka bananowa TBS ( nie załapała się na zdjęciu)


5. Ochrona ust - moim must have są masełka TBS oraz od niedawna zachwyciło mnie masełko Nivea (o cudowny nawilżeniu, zapachu)


6. Peeling - idealnym pilingiem są i zawsze będą te z Sweet Secret Farmony


7. Żele pod prysznic - wygrały te z TBS za cudowne, naturalne zapachy i idealne właściwości myjące (na zdjęciu załapały się moje małe zapasy żeli)


A jak tam Wasi ulubieńcy? 

P.S. Zapraszam Was na moje rozdanie (wystarczy kliknąć na prezent po prawej stronie mojego bloga).

5 komentarzy:

  1. płyn Bourjois bardzo lubię i szampon Loccatiane, ale inne wersja

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uwielbiam te żele pod prysznic. Ciekawi mnie odżywka bananowa. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. z płynem Bourjois niedawno też się polubiłam :) a co do balsamu Palmer, mam na niego straszną ochotę! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę niektóre Twoje hity wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie płyn Bourjois się nie sprawdził ;/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz ;) Odpisuję zawsze w opcji Odpowiedz.
Obraźliwe komentarze będą od razu usuwane.