czwartek, 31 stycznia 2013

Suzi & the 7 Dusseldorfs

W ramach posesyjnego odpoczynku skusiłam się na moje ostatnie uzależnienie - lakiery OPI, które zachwyciły mnie pod każdym względem, ale o tym wkrótce.

Po wielu przeglądanych kolorach skusiłam się na kolorek Suzi & the 7 Dusseldorfs, który jest przecudownym połączeniem fioletu i różu.


Dodatkowo szukam jednego zestawu lakierów OPI Euro Mini 4-Pack EURO CENTRALE COLLECTION 2013, który jednak wszędzie jest niedostępny. Widziałyście go gdzieś?



I jak Wam się podoba kolor? Macie jakieś sprawdzone sklepy w których można się zaopatrzyć w OPI?

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Jest taki inny, jednak aparat nie chciał uchwycić tego różu, który w nim jest;)

      Usuń
  2. i tak w wolnym czasie http://kadaxd.blogspot.com/ super blog i zapraszam do obserwowania mojego
    chętnie się odwdzięczę

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kolor :) Chociaż u mnie ostatnio same nudziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też poluje na miniaturki Euro :) Szkoda, że nie ma w zestawie koloru polka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz ;) Odpisuję zawsze w opcji Odpowiedz.
Obraźliwe komentarze będą od razu usuwane.