poniedziałek, 10 grudnia 2012

Kilka nowości

Dzisiaj korzystając z okazji, że byłam niedaleko Super Pharm (normalnie mam do niej ponad 20 km) kupiłam kilka rzeczy. Skusiłam się tylko na najpotrzebniejsze rzeczy ze względu na "mały odwyk zakupowy".

A kupiłam:
- krem do twarzy Essence do skóry suchej i normalnej ze względu na to, że na tym mrozie moja skóra jest bardzo wysuszona
- znane w całej blogosferze nowe masełko Nivei o zapachu karmelu (niezbędne w kieszeni kurtki a chciałam spróbować coś innego oprócz moich ukochanych masełek z TBS)
- najzwyklejszy zmywacz do paznokci Delii (wyrzuciłam ostatnio 1/3 fioletowego zmywacza Essence, swoją drogą okazał się strasznym bublem, o wiele lepsze są "zapachowe" zmywacze Essence)




Używałyście którejś z tych rzeczy? Jak tam Wasze zakupy?

12 komentarzy:

  1. ciekawa jestem tego masełka NIVEA :)

    OdpowiedzUsuń
  2. na to masełko też bym się skusiła : ) ale u mnie jeszcze nie widziałam :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co mi wiadomo w naturze będą i to od czwartku za jedyne 7,50 :) przecenione będą :d

      Usuń
  3. Kocham to masełko z nivea :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, nie zapachowe są fatalne. A fioletowy bardo dobry...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a u mnie właśnie na odwrót;)A fioletowy miałam przelany do pojemnika z pompką i zaczął rozpuszczać jego plastik i strasznie śmierdział;/

      Usuń
  5. Jejku wszyscy już mają to masełko !
    W naturze od czwartku mają być za 7.49 zł :D Chcęęę !

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym wypróbować masełko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę koniecznie wpaść do SP po to masełko z Nivei, ale ja chyba skuszę się na wersje z malina :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te masełka z Nivea mi się marzą ale niestety do SP mam strasznie daleko;/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz ;) Odpisuję zawsze w opcji Odpowiedz.
Obraźliwe komentarze będą od razu usuwane.