niedziela, 28 października 2012

Mały sposób na poprawę "zimowej" pogody;)

Od dawna marzył mi się różowy krem BB Skin 79. Jednak przez "cudowną" pogodę i przeglądanie sklepów internetowych kliknęło mi się kilka rzeczy, a w tym wymarzony krem;)
Skusiłam się na zakupy z alledrogerii.

Wybrałam:
- SKIN79 Hot Pink Collection Super Plus BB Cream SPF25 (wersję mniejszą)

 - próbkę SKIN79 Super Plus Triple Functions BB Vital Cream


- próbkę SKIN79 VIP Gold Collection Super Plus BB Cream

Całość wyniosła ok. 53 zł, więc w porównaniu z Allegro o wiele mniej;)

Używałyście może któryś z nich? Lubicie kremy BB?
A jak Wy poprawiacie sobie humor w taką pogodę jak dzisiaj?

P.S. Dodatkowo wystawiłam parę rzeczy na allegro, także zapraszam do przeglądania (TU), może znajdziecie coś dla siebie ;) 

4 komentarze:

  1. Ciekawa jestem Twojej opinii :)
    Daj znać jak przetestujesz :D

    OdpowiedzUsuń
  2. no ten pierwszy jest naprawdę dobry, miałam próbkę, szkoda, że była tylko na 2 razy;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem tanio :)

    Miłych testów:*

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mialam nigdy żadnego kremu BB ale ciekawa jestem jak by sie u mnie sprawdzil :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz ;) Odpisuję zawsze w opcji Odpowiedz.
Obraźliwe komentarze będą od razu usuwane.