poniedziałek, 8 października 2012

Anovia

W ramach współpracy z firmą Safira dostałam m. in. żel pod prysznic Anovia z masłem Shea i minerałami z morza martwego.
Żel opakowany jest w najzwyklejszą (a przez to idealna w użyciu) tubkę z której łatwo wyciśniemy idealną porcję, potrzebną do użycia;)


Skład:


Plusy:
- przyjemny zapach
- dobrze się pieni
- przyjemna żelowa konsystencja
- nie wysusza skóry
- cena ( 14,90)
Minusy:
- dostępność
- w składzie jest SLS

Ocena: 4/5 Wolę jednak cudowne zapachy żeli z TBS;) Ten był trochę za mdły (jakby lekko mleczny), ale to kwestia gustu.

Gdybyście jednak były skuszone na ten żel to możecie go kupić TU.
A jakie są Wasze ulubione żele? Co byście poleciły?

3 komentarze:

  1. Nigdy o nim nie słyszałam, do żeli pod prysznic jednak nie przywiązuję za dużej wagi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię żele Isana i te Senses z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam o nim nigdy :)
    Trochę szkoda by mi było wydać 15 zł na żel pod prysznic.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz ;) Odpisuję zawsze w opcji Odpowiedz.
Obraźliwe komentarze będą od razu usuwane.