wtorek, 2 lipca 2013

Zużycia czerwca

A dzisiaj pokażę Wam co udało mi się w czerwcu zużyć.


1. Peeling Tutti Frutti jeżyna & malina Farmony - boski zapach i całkiem mocny zdzierak; szkoda tylko, że taka mała pojemność
2. Mango Lady Rebel - idealne perfumy na zimowe dni, latem zbyt ciężkie; być może skuszę się na nie zimą
3. Benefit See & Be Seen Sasha - boskie, na pewno się na nie skuszę (Chciałam się na nie skusić na ostatnich dniach Vip w Sephorze, ale nie było ich)
4. Próbki kremu Sephora Instant Moisture Cream - zużyłam łącznie 3 próbki tego kremu i jest całkiem przyjemny, lekka konsystencja, jednak na lato zbyt mało nawilża
5. Maseczka L'Biotica na popękane naczynka - totalny BUBEL; zamiast złagodzić zaczerwienienia, tylko wywołała stan zapalny
6. Bielenda Enzymatyczny peeling dotleniający - produkt idealny, dobrze oczyszczał, nie podrażniał; skuszę się na pewno ponownie
7. Miniatura kremu do rąk L'Occitane o zapachu róż - co do zapachu mnie nie przekonał ( nie przepadam za różanym), nawilżał też całkiem dobrze; jednak wolę przetestować kremy do rąk innych firm


8. Zmywacz do paznokci Delia Coral - mój faworyt
9. Lakiery: Lovely Crystal Strenght - ma ponad 7 lat i wywalam go ze względu na wiek i na to, że od kilku lat w ogóle go nie używałam wyrzucam; lakier do zdobień Delia Art - lakier kupiłam będąc w podstawówce (jakieś 8 lat temu) i dopiero teraz zgęstniał
10. Revlon Masełko nawilżające do skórek - całkiem dobre, jednak wystarcza mi używanie jedynie kremu do rąk
11. Pilnik TBS z zeszłorocznej Brytyjskiej kolekcji - początkowo spisywał się idealnie, jednak z czasem zaczął się rozwarstwiać i nie nadawał się już do użytku

A jak tam Wasze zużycia?

9 komentarzy:

  1. mam tez ten zmywacz do paznokci i nie jest zły, ale zaden z niego cud ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie za tą cenę jest idealny - dobrze zmywa, nie rozmazuje lakieru po palcach; a niczego więcej nie oczekuję od zmywacza;)

      Usuń
  2. zaintrygowały mnie te perfumy Benefita, przy następnej wizycie w S muszę je powąchać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są cudowne, długo się trzymają a do tego ten zapach !!

      Usuń
  3. Ja właśnie kończę ten sam peeling :)
    Jest fajną opcją na wyjazdy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. peeling Farmony jest super

    OdpowiedzUsuń
  5. perfumy *.* szaaalona :) moje zużycia coś się ostatnio ślimaczą ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Peeling Tutti Frutti jeżyna & malina Farmony - wygląda bardzo ciekawie :)

    W wolnej chwili zapraszamy do nas :) - http://lifeandpassion88.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Perfumy Benefit-nie dziwię się,że szybko zużyłaś,bo zapachy Benefit uzależniają:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz ;) Odpisuję zawsze w opcji Odpowiedz.
Obraźliwe komentarze będą od razu usuwane.