wtorek, 24 stycznia 2012

Crystalliced

Byc może wstawiam to z lekkim opóźnieniem, jednak dopiero teraz znalazłam chwilkę na opisanie tej limitki. Udało mi się ja dostać w tutejszej Naturze, zaraz po dostawie, jednak czekał na mnie już ostatni tak rozchwytywany rozświetlacz do twarzy.

Roświetlacz jest w przepięknym delikatnym kolorze, przypominającym iskrzący się w słońcu śnieg. Ma bardzo ciekawe i łatwe w użyciu opakowanie, a dzięki pompce można nabrać odpowiednią ilość płynu.
Na zdjęciu obok rozswietlacza jest również puder z brokatem w kolorze 01 frosted champaign, którego używam jako wykończenie makijażu oka. Myślę, ze idealnie pasowałby na sesji zdjęciowej zimowej.

Lakiery jako, ze jestem uzależniona od lakierów to musiałam wziąć wszystkie kolory. Na zdjeciu po kolei : 03 Iced age reloaded, 04 Ice eyes baby, 05 frosted champaign, 01 it's a snow-woman's world i 02 ice crystals on my window. Na początku nie chciałam brać naklejek do paznokci, ponieważ ich nie używam. Jednak jak zobaczyłam te śliczne płatki śniegu to stwierdziłam, ze musza się również znaleźć w moim koszyku. Zdjęcie naklejek jest niestety ciemne, bo na inaczej zrobionym nie było widać wzorków.





Kolejną rzeczą z tej limitki jest błyszczyk w kolorze - 03 ice crystals on my window.
Na ustach jego kolor jest bardzo delikatny, prawie niewidoczny beż z lekkimi drobinkami.


Na końcu zdecydowałam się również na zakup wszystkich cieni w płynie. Są one dość rzadkie, jednak dzięki temu wygodniej jest je wycieniować na powiece i dobrze napigmentowane. Mogą również służyć jako baza pod cienie. Na zdjęciu kolory po kolei - 02 ice eyes baby, 01 it'a a snow-woman's world, 04 ice age reloaded i 03 ice crystals on my window.


Po kilku testach tych kosmetyków uważam, ze warto kupić coś z tej limitki. Z tego co słyszałam nadal można ją znaleźć w Naturze.

A jakie jest Wasze zdanie o tej limitce?Lubicie ja?

1 komentarz:

  1. ten sypki rozsietlacz tez mam i jest super!Lakiery tez swietne!niestety te cienie w kremie mi jakos nie podpasowaly...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz ;) Odpisuję zawsze w opcji Odpowiedz.
Obraźliwe komentarze będą od razu usuwane.