czwartek, 11 czerwca 2015

Lirene Ideale Glam & Matt

Jakiś czas temu szukając matującego podkładu skusiłam się w Rossmannie na Lirene Ideale Glam & Matt w kolorze 01. Według producenta podkład ma za zadanie matowić skórę na długie godziny oraz rozświetlać, aby wyglądała świeżo i promiennie.


Produkt znajduje się w szklanej buteleczce z metalowym dozownikiem, który ciężko doczyścić po używaniu.


Kolor:


Zalety:

  • prosta, ładna buteleczka
  • kolor całkiem jasny
  • matuje
  • rozświetlenia nie zauważyłam jakiegoś spektakularnego, ale cera wygląda zdrowo i promiennie
  • delikatny zapach
  • krycie średnie
  • cena (ok. 40 zł)
  • dostępność (w każdym Rossmannie)
  • wydajny
  • pompka dozuje tyle ile powinna, ale maleńkich ilości z niej nie wyciśniemy
Wady:
  • jak dla mnie zbyt gęsta konsystencja; latem będzie za ciężki a najlepiej sprawdzi się jesienią i zimą
Jest to jeden z lepszych produktów drogeryjnych z jakimi się do tej pory spotkałam.

Używałyście go może? A może macie sprawdzony inny dobry podkład drogeryjny?

2 komentarze:

  1. W sumie chodzi za mną od jakiegoś czasu, ale mam już aż nadto otwartych podkładów. Przygarnę jak pozbędę się tych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kolor jest super, powinnam się kiedyś na niego skusić:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz ;) Odpisuję zawsze w opcji Odpowiedz.
Obraźliwe komentarze będą od razu usuwane.