czwartek, 18 czerwca 2015

Bronzer dr Irena Eris Provoke

Na promocji w Rossmannie skusiłam się na rzecz zaliczającą się do mojego największego, kosmetycznego uzależnienia jakim jest bronzer. Wybrałam czekoladę dr Irena Eris Provoke w kolorze  nr 42 Choco Dark. Jest to ciemniejszy kolor, jednak sprawdzi się u osobach z jasną karnacją lub tak jak ja zbladły przez zimę.


Opakowanie jest typowe dla produktów Provoke, jednak o wiele lepiej wykonane niż w różu wypiekanym z tłoczeniem kwiatów. Nie rysuje się ( a nie raz wrzucałam je do torebki), posiada otwieranie na przycisk. Wewnątrz znajduje się również lusterko.


Bronzer zawiera 3 kolory poukładane w mozaikę. Najlepszy efekt daje wymieszany dużym pędzlem.

Kolory z bliska (od góry każdy osobno, na dole zmieszane) :


Zalety:

  • ładne, proste opakowanie
  • daje efekt bez pomarańczowych tonów
  • lekko rozświetla, ale drobinki są mało widoczne na skórze
  • długo się utrzymuje
  • nie zostawia plam
Wady:
  • pyli (co widać na zdjęciu)
  • cena ( 79 zł)
  • dostępność ( niektóre drogerie Rossmann)
  • szybko widać ubytek
Produkt wart kupienia jedynie na słynnych promocjach w Rossmannie. Jest bardzo dobry, ale znam podobne o wiele lepszej wydajności.

Lubicie produkty z serii Provoke?

6 komentarzy:

  1. Szkoda ze na buzi nie pokazałaś jak wygląda :) bo jestem bardzo ciekawa, chociaż trochę mnie martwią te drobinki rozświetlające :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety cera moja nie nadaje się ostatnio do pokazywania ;) ale na poliku drobinek nie widać i to jest w nim najlepsze ;)

      Usuń
  2. kolor piękny :) szkoda tylko, że cena taka wysoka...:(

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda, że ma drobinki, bo wolę matowe bronzery

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na twarzy te drobinki są niewidoczne ;) Pokazać niestety nie mogłam, żeby nie straszyć stanem skóry ;)

      Usuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz ;) Odpisuję zawsze w opcji Odpowiedz.
Obraźliwe komentarze będą od razu usuwane.